Iran Varzeshi

پول اجاره سالن را هم نمیدهند

-

سرپرســت هیــات والیبــال خراســان انتقادهای ســرمربی تیم پیام این اســتان را بیمــورد میداند و از عــدم دریافت مطالبات هیات از این باشگاه خبر میدهد.

مهدی نیکویــی در خصــوص انتقادات جبار قوچاننژاد مبنــی بر عدم حمایت هیات والیبال خراســان رضوی از تیم پیام مشــهد گفــت: «مواردی که جبــار قوچاننژاد پس از بــازی مقابل عقــاب نهاجا به آن اشــاره کرد، صحیح نیســت. هیات والیبال استان وظیفهای در خصــوص تیمداری ندارد اما از نمایندههای خراســان رضوی در لیگ برتر حمایت میکند. از روز نخست تمام امکانات هیات را در اختیار تیم پیام قرار دادیم، ســالن مهــران را نیز در بهتریــن زمان ممکن به ایــن تیم اختصاص و تمــام وظایفمان نســبت به ســالن از جمله نظافت را هم انجام دادیم.»

او ادامه داد: «تیم پیام مشهد نیز در قبال این خدمات وظایفی داشــته است. پیام باید 2 درصد از رقم قراردادهای­ی که بین این باشگاه، کادر فنی و بازیکنان منعقد شــده را به هیات والیبال بدهد. تیم پیام عاوه بر اینکه لیســتی از قراردادهای عوامل این تیم به هیات تحویل نداده، حتــی تاکنون یک ریــال هم پرداخت نکرده اســت. از روز نخســت بر اساس تعامل پیش رفتهایم و حتی در ابتدای فصل، برگههای سفید امضای قرارداد بازیکنان این تیم را امضا کردیــم تا در فدراســیون و ســازمان لیگ به مشــکل نخورند. با فدراســیون در تماسیم و میدانیم حتی 8 درصد حق فدراسیون والیبال را هم تاکنون پرداخت نکردهاند.»

سرپرســت هیات والیبال خراسان رضوی همچنین گفت: «طبق روال سالهای گذشته، تیمهای لیگ برتری برای اســتفاده از ســالن مهــران بایــد هر ســاعت 100 هــزار تومان پرداخــت میکردند اما تاکنون هیچ مبلغی در این خصوص به هیات والیبال اســتان پرداخت نشده است.»

او با اشاره به اینکه تیم پیام موظف است هزینه اجاره ســالن مهران را بپردازد ادامه داد: «تیمی که با بازیکنانش ســه تا چهار میلیارد قرارداد دارد، چرا نباید هزینه سالن را بپردازد؟ طبق قانون فدراســیون، تیمهای لیگ برتری که از امکانات هیات اســتانی استفاده میکنند باید هزینه آن را پرداخت کنند. این جزو قانون اســت و تیم پیام تاکنون خــاف قانون عمل کرده و حتــی یک ریال هــم پرداخت نکرده است.»

او همچنیــن گفــت: «بــه جــای اینکه 700 میلیــون به بازیکن غیربومــی بپردازیم، چــرا همین رقم را برای ترمیم ورزش اســتان هزینــه نکنیم؟ هرچند در تیــم پیام چندین بازیکــن بومی نیــز حضور دارنــد اما هدف و برنامهام برای ادامه فعالیت هیات استان اصاح زیرساختهای والیبال خراسان است.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran