Iran Varzeshi

پایان جام حذفی تنیس با معرفی برترینها

-

آخریــن روز دهمین دوره مســابقات تنیس جام حذفی آقایــان با برگزاری دیدار فینال مابیــن 2 تیم تهرانی برگزار شــد و پــس از 10 روز رقابــت 107 تیم در نهایت تیم توســعه امین دارو تهران صاحب عنوان قهرمانی شد.

در نخســتین دیــدار بخــش انفرادی کورای ترک از تیم رها آسا تجارت ایرانیان با نتیجه 6-2 و 6-2 مقابل حمیدرضا نداف از تیم توسعه امین دارو تهران شکست خورد، در دومین مســابقه انفرادی حسام یزدی از تیم رها آســا تجارت ایرانیان بــا دو نتیجه مشابه 6 بر صفر حمیدرضا آلیاسین از تیم توســعه امین دارو تهران را مغلوب کرد و در بخش دو نفره تیم 2 نفره نداف - ســوری از تیم توســعه امین دارو تهران با نتیجه 6 بر صفر، 6-2 و 11-9 زوج کورای - شــاهقلی را از پیــش رو برداشــت تا ایــن دیدار در پایــان با نتیجه 2 بر یک به ســود تیم امین دارو تهران به پایان رســید. رها آسا تجارت ایرانیــان در جایگاه دوم ایســتاد و تیمهای پارک آبی اوشــن و ول سرویز ایران جایگاه سوم مشترک را از آن خود کردند.

در ایــن دوره از رقابتهــا 107 تیــم از اســتانهای تهــران، خراســان جنوبی، بندرعبــاس، اصفهــان، البــرز، چهارمحال و بختیاری، خراســان رضوی، فــارس، قم، کرمان، گلستان، همدان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، یزد، شــهرکرد، کرمانشاه، سمنان و جزیره کیش حضور داشتند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran