Iran Varzeshi

گزینه دبیری کار فنی میکند!

-

افشــین داوری سرپرســت فدراسیون والیبــال میگوید انتخاب خود را برای دبیری فدراسیون والیبال کردهایم و اگر این انتخاب نتیجهای در پی نداشــته باشد به قوچاننژاد هم بهعنوان یک گزینه فکر خواهیم کرد.

او ابتدا درباره بازگشــت امیر خوشخبر گفت: «با توجه به اتفاقات گذشــته که باعث جدایــی خوشخبر از تیم ملی شــد، تاش کردیم بســتر مناسب را برای بازگشت وی به تیم ملی ایجاد کنیــم.» داوری درباره اینکه دبیر آینده فدراســیون والیبال در حال حاضر مربیگری میکند یا خیر نیز گفت: «بله؛ بیشتر گزینههای ما برای دبیری فدراسیون، کار فنی میکنند و ما هم به بهترین گزینه رسیدهایم اما شــرایط کاری او باعث شد نتوانیم در این مقطع از این گزینه در فدراســیون اســتفاده کنیم.» او در مورد اینکه آیا برای فدراســیون ناشــنوایا­ن هم کاندیدا شده است نیز توضیح داد: «بله، کاندیدای فدراســیون ناشــنوایا­ن شدهام. دوستان ناشنوا به من لطف داشتند و از من خواستند که کاندیدا شوم. این موضوع هم مربوط به 3 ماه قبل است.»

سرپرست فدراســیون والیبال در پاسخ به این سوال که از کاندیداتور­ی برای ریاست فدراســیون ناشنوایان انصراف میدهد یا خیر نیز گفت: «هنوز چیزی مشــخص نیســت و با توجه به شــرایط موجود و برای جلوگیری از حواشــی، زمانی که ثبتنام از کاندیداهای ریاست فدراسیون والیبال انجام بگیرد تصمیم میگیرم ثبتنام کنم یا نه.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran