Iran Varzeshi

درهای فدراسیون برای همه بسته نبود؟

حضور چند خبرنگار گزینشی در بازی بسکتبال ایران - اردن

-

در حالــی که به نظر میرســید بازی دوســتانه تیم ملی بســکتبال با اردن پشــت درهای بســته برگزار میشــود اما چنــد خبرنــگار اجازه ورود و تماشــای بــازی را داشــتند. خبرنگارانی که با تصمیم سرمربی یا دیگر مسووالن تیم از باقی نمایندگان رسانهها مستثنی شدهاند.

تیم ملی بسکتبال روز سهشنبه در نخستین مســابقه دوستانهاش در تهــران به مصــاف اردن رفت که در نهایــت منجر به برتــری 117 بر 96 تیم ملی ایران شد.

فدراسیون بسکتبال پیش از این دیدار در بیانیهای اعام کرد این بازی بدون حضور اهالی رسانه و تماشاگران برگزار میشــود اما گویا شرایط برای برخی خبرنگاران متفاوت بوده است.

در حالی کــه اکثر خبرنگاران به دلیل بیانیه روابط عمومی فدراسیون در سالن بسکتبال آزادی حاضر نشده بودند، برخی رسانهها خبر حضور چند تن از خبرنگاران نزدیک به فدراسیون را در این بازی منتشر کردهاند.

برخی خبرنگاران حاضر در سالن هم اخبار و مصاحبههای خود از بازی را منتشر کردند تا اینطور نشان داده شود که قرار بر پنهان کاری هم نبوده و گویا فدراسیون هم مشکلی با آشکار شدن این پنهانکاری ندارد.

مهران شــاهینطبع پیش از این در تمرینات ادوار گذشــته تیم ملی هم بارها مانع از حضور خبرنگاران به تمرینات میشــد و البته همان موقع هــم برخی خبرنگارها با اجازه او وارد سالن میشدند.

گویا این شــرایط بــه بازیهای دوســتانه هم کشیده شده و سرمربی تیم ملی هم قصدی برای تغییر روند کاریاش ندارد.

پیــش از دیدار تیمهــای ایران و اردن هم اعام شــد کــه اردنیها خواستهاند تا بازی پشت درهای بسته برگزار شود.

اظهارنظری که خیلیها باورش نکردند و معتقد بودند این تصمیم هم به خواست سرمربی تیم ملی مربوط میشده.

در هــر صــورت رونــدی کــه شــاهینطبع در پیــش گرفته قطعا انتهای خوبی نــدارد و به روابطش با رسانهها لطمه خواهد زد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran