Iran Varzeshi

سولشر: ما منچستریونا­یتد هستیم، همیشه برمیگردیم

-

اوله گونار سولشر میگوید درباره بازگرداندن الکسیس سانچس به فرم ایدهآل کاری از دستش برنمیآیــد. مهاجم شــیلیایی کــه در وقتهای تلفشده نیمه اول جانشــین جسی لینگارد شد، شب ناامیدکنند­ه دیگری را سپری کرد تا تردیدها دربارهاش بیشــتر شود. این مهاجم که ژانویه سال گذشــته از آرســنال به منچســتریو­نایتد آمده و رکورددار دریافت دستمزد در لیگ برتر است، تنها پنج گل در این 13 ماه زده.

سولشــر درباره ســانچس گفت: «درباره او کاری از دســتم برنمیآید، او باید خودش را پیدا کند چون همه ما میدانیم چه بازیکن بااستعدادی است.»

او به مصدومیت جســی لینــگارد و آنتونی مارســیال اشاره کرد: «جســی و آنتونی بازیکنان باکیفیتی هســتند کــه در موفقیتهای ما نقش پررنگی داشــتند، امیــدوارم جدی نباشــد، باید آزمایشهای بیشــتری انجام شــود، در نیمه دوم بدون آنها تحرک الزم را نداشــتیم. خوان ماتا در نیمه دوم تاش کرد تیم را راه بیندازد اما شــاید بایــد راه جدیدی پیدا کنیم برای وقتی که آنتونی و جسی نیستند.»

سولشــر ادامه داد: «ما در این باشگاه به اوج برمیگردیم، باید برگردیم. ما در رقابتی هستیم که همیشه سخت بوده، لیگ و جام حذفی را هم داریم اما وحشــتی ندارم و به دنبال یک واکنش مثبت هستیم. در پاریس تمام تاشمان را میکنیم. شاید بایــد از یک قله باال برویم اما غیرممکن نیســت. تاشــمان را میکنیم و میخواهیــم با یک گل برتری به رختکن برویم. بــرای بازی بعدی آماده هســتیم، ما منچستریونا­یتد هســتیم و همیشه برمیگردیم.»

مربی 45 ســاله نروژی به تمجید از کیلیان امباپــه پرداخــت که با ســرعت خــود روی گل دوم، مدافعان یونایتد را جا گذاشــت: «او به همه مهاجمان و مربیها نشان داد چطور باید خود را به محوطه جریمه حریف رساند و آنجا بازی کرد. هیچ تیمی نمیخواهد به او فرصت بدهد اما مثل صاعقه سریع و تاثیرگذار است. باید بدنت را مقابل او قرار دهی، من هیچ وقت یک مدافع نبودم بنابراین باید راه متوقف کردن او را از آنها پرسید.»

منچســتریو­نایتد دوشــنبه در مرحلــه یکهشــتمنه­ایی جام حذفی انگلیــس میهمان چلسی است و بافاصله بعد از آن در لیگ برتر در اولدترافور­د با لیورپول روبهرو میشود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran