Iran Varzeshi

صالح را بخرید!

-

درخواست رونالدو از یوونتوس:

کریســتیان­و رونالدو از یوونتوس خواسته که محمد صاح را از لیورپول بخرند. به این ترتیب صاح در فهرست خرید یوونتوس قرار گرفته است. این ستاره مصری پس از انتقال 34 میلیون پوندی از رم به لیورپول، در این تیم 64 گل زده است.

یوونتــوس میخواهد او را به ســری «آ» برگردانــد و رونالدو هم از ایــن انتقال حمایت میکند. آنها حاضرنــد 175 میلیون پوند برای جذب صاح به لیورپــول بپردازند. صاح بهجز رم، ســابقه بــازی در فیورنتینا را هــم دارد و بهخوبی با بازی در ســری «آ» آشنا است. او در ســالهای 2015 تا 2017 در سری «آ» بازی کرده است.

اما ســران لیورپول که باشگاهشــا­ن سود سرشــاری در سال مالی اخیر کسب کرده است، عاقهای به جدایی ستاره 62سالهشان ندارند. از قراردادی که صاح با لیورپول در تابستان اخیر امضا کرد، چهار سال دیگر باقی مانده است.

افراطی رم که از حضور کوالروف در این تیم ناراحت هستند، چون کوالروف سابقه بازی در التزیو را دارد، در دیدار با پورتو پرچم بزرگی را به ورزشگاه بردند که روی آن دشنام بدی به مدافع رم داده بودند.

اینتر رسما اعالم کرد، مائورو ایکاردی دیگر کاپیتان تیم نیست و سمیر هاندانوویچ، دروازهبان تیم، جانشین او خواهد شد.

 ??  ?? مارکا- بارسا از دو شرکت سرمایهگذار در آمریکا، روی هم 140 میلیون یورو وام گرفت. نرخ بهره این وام 1/5 درصد است و باید در 5 سال آینده پس داده شود. بارسلونا این اواخر حاضر شد برای دیونگ 75 میلیون یورو بپردازد که این رقم با بندهای موجود در قرارداد ممکن اســت 11 میلیون یورو بیشتر شود. اگرچه برنامه این است که بارسا پول خریدش را با فروش بازیکن تهیه کند اما حاال مطمئن است که در صورت لزوم، بودجه الزم را در دست دارد.
مارکا- بارسا از دو شرکت سرمایهگذار در آمریکا، روی هم 140 میلیون یورو وام گرفت. نرخ بهره این وام 1/5 درصد است و باید در 5 سال آینده پس داده شود. بارسلونا این اواخر حاضر شد برای دیونگ 75 میلیون یورو بپردازد که این رقم با بندهای موجود در قرارداد ممکن اســت 11 میلیون یورو بیشتر شود. اگرچه برنامه این است که بارسا پول خریدش را با فروش بازیکن تهیه کند اما حاال مطمئن است که در صورت لزوم، بودجه الزم را در دست دارد.
 ??  ?? مارکا- هواداران
مارکا- هواداران
 ??  ?? فوتبال ایتالیا-
فوتبال ایتالیا-
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran