Iran Varzeshi

کنسیسائو: پورتو صعود خواهد کرد

-

سرژیو کنسیسائو، سرمربی پورتو با وجود باخــت 2 بر یــک تیمش در خانــه پورتو، ادعا کرد ســه هفته دیگر این مردان او هســتند که در ورزشــگاه دراگائو جشــن صعود به مرحله یکچهارمنها­یی لیــگ قهرمانان را بهپا خواهند کرد. به لطف گلــی دیرهنگام، پورتو یکی از دو گل خوردهاش در پایتخت ایتالیا را جبران کرد تا اکنــون یک برد یک بر صفر خانگی هم برای صعودش به مرحله بعدی کفایت کند. کنسیسائو در نشســت خبری پس از بازی گفت: «تیم من توانســت در نیمه اول نقاط قــوت رم را خنثی کند. ضربه سر دانیلو، ما را در ابتدای نیمه دوم تا آستانه پیش افتادن از حریف برد و رم زمانی به گل رسید که پورتو داشت بهترین عملکردش را از ابتدای مســابقه ارائه میکرد و راستش را بخواهید گلشان هم در وضعیتی درهم و برهم به ثمر رسید چون یاسین براهیمی مصدوم روی زمین افتاده بود و نیمکت ما هم گیج شده بود.»

درســت قبل از گل اول رم، در کنار زمین و در نیمکــت پورتو جو آشــفتهای حاکم بود. براهیمی برای مداوا به بیرون از زمین رفته بود اما وقتی به میدان برگشت روی زمین نشست و به این نتیجه رسید که دیگر نمیتواند به کارش ادامه دهد. او برای مدتی نسبتا طوالنی بازی را متوقــف کرده بود و به همیــن دلیل رمیها به کارشان ادامه دادند و نزدیک بود به گل برسند. این موضوع سبب شد میان کونسیسائو و اوزهبیو دیفرانچســ­کو سرمربی رم مشــاجرهای شکل بگیرد. در همین حال برای کنسیســائو هم که بهواســطه دوران بازیگریاش در التزیو به زبان ایتالیایی مسلط است، خاطرات توهینهایی که در زمان بازیگریاش در شهر رم میشنید، زنده شد.

او ادامه داد: «ســپس دومین گل حریف با شــوتی که تغییر مسیر داد به ثمر رسید اما این گل هم باعث نشــد تیم ما دســت از جنگیدن بکشــد و دقیقا همان واکنشی را نشان داد که من انتظار داشــتم. این فقط نیمی از بازی بود. گلی که ما زدیم همه چیز را برای بازی برگشت باز گذاشــت. مــن عمیقا معتقدم که تســاوی عادالنهتری­ــن نتیجه بــرای بازی امشــب بود. در بازی برگشــت از نظر دفاعی باید استحکام بیشــتری به بازیمان بدهیم و در حمات هم دقیقتر باشــیم. با انجام یکسری اصاحات، من مطئنم پورتو بــه مرحله یکچهارمنها­یی صعود خواهد کرد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran