Iran Varzeshi

امباپه: پاریسنژرمن نباید بترسد

-

کیلیان امباپه پــس از پیروزی مقابل منچســتریو­نایتد گفته که پاریســنژر­من نباید ترسی داشــته باشد. پیاسجی فصل پیــش در مجمــوع دو دیــدار 5 بــر 2 به رئالمادرید باخت. آنها در فصل پیش هم در یکی از بزرگترین بازگشتهای تاریخ، مقابل بارسلونا 6 بر یک باختند و حذف شدند.

امباپه پــس از تحمیل ســنگینتری­ن شکســت خانگی یونایتد در لیگ قهرمانان میگوید: «توماس توخل به من گفت بازی متفاوتی خواهد بود و قرار است توپ بسیار کمتــر به من برســد. این بــازی برای من ســخت بود چون من دارم یاد میگیرم که در پســت مهاجم مرکزی بازی کنم اما من ناامید نیستم. ما باید دست از ترس برداریم. فوتبال در داخل میدان بازی میشود. نیمار و کاوانی فوقالعاده مهم هســتند اما مردم باید از ما حمایت کنند.

فوتبال فرانســه باید تا جــای ممکن در لیــگ قهرمانان پیش بــرود. مردم باید از مــا حمایــت کنند، ما هم هفتــه بعد از لیون حمایت خواهیم کــرد. ما دیگر نباید بترسیم.» لیون در هفته بعد با بارسلونا بازی دارد.

تنهــا یــک بازگشــت عجیــب منچستریونا­یتد را به دور بعد لیگ قهرمانان میرســاند و امباپه میگوید هنوز کار تمام نشــده است: «اوضاع بینقص و عالی نیست اما خوب اســت. بینقص زمانی اســت که صعودمان قطعی شــود. ما خوشــحالیم اما تازه یک نیمه بازی انجام شــده اســت. ما به آمادهســاز­ی ادامه خواهیم داد چون در 20 دقیقه پایانی بازی کمی از نظر فیزیکی مشکل داشــتیم. این سیستم واقعا جدیدی بود. ما به این سیســتم عادت نداشتیم. ما نیــاز به کمی زمان داشــتیم تا در بازی جا بیفتیم اما توانستیم در نیمه دوم هدفمندتر بازی کنیم. ما میدانســتی­م آنها میخواهند گل بزنند و این ما بودیم که گل زدیم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran