Iran Varzeshi

سیسوکو زیر ذرهبین اینتر

-

جانلوییجــ­ی بوفــون گفتــه پاریســنژر­من کاری کرد که پیروزی مقابل منچســتریو­نایتد آســان به نظر برسد.

ایــن دروازهبان گفــت: «ما هرچه داشــتیم در 90 دقیقه نشان دادیم و به این ترتیب کاری کردیم که برد آسان به نظر بیاید. داشتن اتحاد در این مسابقات حیاتی است. ما ریســک هم کردیم اما آنهــا به ما اجازه دادند زیر فشــار نفس بکشــیم و تالش آنها در پرس را خنثی کنیم. در چنین بــازی پایاپایی، چنین چیزی بسیار ارزشمند است.»

بوفون چهارمین بازیکنی اســت که در 14ســالگی در لیگ قهرمانان بازی میکند. آیا پاریســنژر­من بند تمدید قرارداد او را فعــال خواهد کرد؟ بوفون میگوید: «قرارداد چیزی نیست که در ذهنم داشــته باشم. من تنها میخواهم از فوتبــال لذت ببرم و برای باشــگاه و همتیمیها مفید باشــم؛ چــه داخل و چــه خارج میدان. بــرای من زمانی که 30 ســالم بود هم ســر و کار داشتن با قراردادها مشکلساز نبود، چه برسد به 14سالگی.»

اولدترافور­د یــادآور خاطرات بدی بــرای بوفون اســت، چراکــه او در این ورزشــگاه در ســال 2003 با یوونتوس مقابل میالن در ضربات پنالتی شکست خورد و در لیگ قهرمانان دوم شد.

بوفون گفت: «بیتردید آن بازی به من کمک کرد. البته واقعیتش این است که در آن فینال هم کلینشــیت کردم اما با در نظر گرفتن اینکه چقدر بازیکن غایــب در ایــن بازی داشــتیم و اینکه چندیــن بازیکن ما در شــرایط آرمانی نبودند، بردن با چنین شــرایطی در این بازی عالی است.»

طبق گــزارش نشــریه ســان انگلیس باشــگاه تاتنهام پیشــتاز رقابت برای خرید ایوان پریشــیچ، هافبک کروات اینتر اســت. چندی پیش شایعاتی درباره احتمال پیوستن پریشــیچ به آرسنال در ماه ژانویه منتشر شد کــه در نهایت این اتفاق رخ نداد و او در اینتر ماند. اکنون ســان نوشته اســت که تاتنهام پریشــیچ را برای بازار تابســتانی میخواهد. آرســنالیه­ا پریشــیچ را به صــورت قرضی میخواستند که همین عامل باعث به بنبست خوردن مذاکراتشان با اینتر شد. تاتنهام اما گویا بازیکن 30 ســاله ســابق ولفسبورگ را به صورت قطعی میخواهــد و این در حالی اســت که پیش از این پوچتینــو بر اهمیت جذب بازیکنان کم ســن و سال تأکید کرده بود. در همین حال شبکه هم نوشته است که دانیل استوریج، مهاجم انگلیسی تیم فوتبال لیورپول که در ایــن تیم به بازیکنی نیمکتنشــی­ن تبدیل شده است، امکان دارد راهــی وایتهارتلی­ــن شــود و گزینههای پوچتینو را برای خط حمله افزایش دهد.

طبــق اعــالم ســایت کالچومرکات­ــو باشگاه اینتر موســی سیسوکو هافبک تیم فوتبــال تاتنهــام را زیر نظر گرفته اســت و میخواهــد در تابســتان بــرای خرید او اقدام کند. سیســوکو در این فصل یکی از مهرههای کلیــدی اینتر بوده و در این تیم با هــری وینکس یک زوج موفق تشــکیل داده است اما مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهــام در این فصــل هافبکهای زیادی دارد که اســتفاده از آنها آینده سیســوکو را در هالــهای از ابهام قرار داده اســت. در همین حال تاتنهام به خرید آدرین رابیو از پاریسنژرمن تمایل نشان داده است و نیم نگاهی هم به کارلوس سولر از والنسیا دارد که اگر موفق به جذب یکی از آنها شود، کار اینتر برای خرید سیســوکو آسانتر خواهد شــد. اینتر سیسوکو را برای ایجاد یک زوج موفق در کنــار نیکولو بارال در میانه میدان میخواهد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran