Iran Varzeshi

تاکید عجیب منصوریان روی اتحاد ذوبیها

-

در روزهایی که ذوبآهن اصفهان با امید نمازی کارش را دنبال میکرد، عــالوه بــر نتایــج ضعیفی کــه تیم میگرفت، یک مشکل دیگر هم داشت که آن نبود همدلی در تیم بود.

گفتــه میشــود در آن زمــان، بازیکنان چند دسته شده بودند و حتی خبرهــای عجیبی از دعواهایشــ­ان به گوش میرسید.

همین دعواها هم یکسری حاشیه ســاخت؛ از جمله اینکه یــک بازیکن باعث شــد نمازی برود و اینکه بازیکن دیگری با تیم دیگری به توافق رسیده و میخواهد جدا شــود. با این شرایط، کادر فنــی ذوبآهــن تغییــر کرد و علیرضا منصوریان هدایت سبزپوشــان اصفهانی را بر عهده گرفت. منصوریان در مدت حضــورش در ذوبآهن نتایج خوبی نگرفــت اما به شــکل عجیبی روی اتحاد و همدلــی تیم تاکید دارد. ســرمربی ذوبآهــن قبل از بــازی با الکویت بیش از هر چیزی به این مساله پرداخــت و گفت: «اتحاد و همدلی که در 3 ماه گذشــته دنبالش بودم در تیم موج میزند.»

این مساله بعد از پیروزی مقابل الکویت هــم تکرار شــد: «من نگران نتیجــه بازی نبودم چراکــه بازیکنان هم به اتحاد و همدلی رســیدهاند و ما بایــد تالش کنیم ذوبآهن را متفاوت ببینیــم. ذوبآهن عقبه بســیار قوی دارد و پس از پاس تهران و اســتقالل، نایبقهرمان­ی آســیا را یدک میکشد و در مجمــوع تیــم بســیار بزرگ و باشــخصیتی اســت و این را مدیون مدیرعامل باشــگاه و کارخانه اســت کــه تالش میکنند تیــم را باالنس و متعادل نگه دارند.»

معلــوم نیســت چــرا علیرضا منصوریــان تا این حــد روی اتحاد و همدلی تیمش تاکیــد دارد اما بدون شک این مســاله بیش از اینکه بیان شــود باید در تیم وجود داشته باشد. در واقع اگرچه به نظر میرسد روابط بازیکنــان ذوبآهن بــا یکدیگر بهتر شده اما هنوز هم ظاهرا با آن روزهای اوجش که شاهد فداکاریهای زیادی در بین بازیکنان حیــن بازی بودیم، فاصلــه دارد کــه شــاید بد نباشــد علیرضا منصوریــان به جای اینکه در مصاحبههایـ­ـش روی این اتحاد تاکید کند، تمرکز خود را روی آن بیشــتر کند تا روابط بهتر شود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran