Iran Varzeshi

وریا با گارد مخصوص مقابل تراکتور

-

شــوخیهای اســتقاللی­ها در آخرین تمرینی که در تهران برگزار کردند، نشــان میداد آنها در اوج شادابی و نشــاط گام به بازی با تراکتورساز­ی گذاشتهاند؛ دیداری که برای اســتقاللی­ها پلی است به سوی صدر جدول و احتماال جام قهرمانی. میان تصاویری که از تمرین اســتقالل منتشر شده میتوان حس پیروزی در بازی مهم عصر جمعه را یافت؛ چهرههایی مصمم، باروحیه و عمیقا دلبســته به کار. اســتقالل راه تازهای را آغاز کرده است. آبیها قدم در مســیری گذاشتهاند که شاید شبیه نیمفصل دوم فصل پیش باشــد. اینبار اما شاید راه اســتقالل به جام قهرمانی ختم شود؛ آن هم از نوع لیگ برتریاش و نه جام حذفی ســال پیش که با شکست دادن لیگ یکیها چندان به دلها ننشست. استقالل را برای کارهای بزرگ ساختهاند.

شکســتگی خفیف بینی وریــا غفوری در تمرین اســتقالل نگرانیهایی را در پســت این بازیکــن به وجود آورده، اما پزشــکان باشــگاه استقالل تالش میکنند این بازیکن ارزشمند را به بازی مقابل تراکتورســ­ازی که عصر جمعه در تبریز برگزار میشود برســانند. در همین راستا گاردی برای محافظت از بینی وریا تهیه شده تا این بازیکن بتواند مانند هفتههای قبل در پست هافبک یا همان گوش راست به میدان برود.

البته آزمایش نهایی که نشــان میدهد آیا شــفر میتواند از بهترین بازیکــن این روزهای استقالل اســتفاده کند قرار است یک روز مانده به بازی انجام شــود. بدون شک اگر وریا هنگام دویدن با مشــکل مواجــه نشــود و بتواند این وضعیت را تحمل کند، در ترکیب استقالل قرار خواهد گرفت. با وجود ایــن ابهامها اما قطع به یقین این بازیکن با استقالل راهی تبریز خواهد شد و بعید است در این شرایط که استقالل برای رســیدن به صدر جدول تالش میکند شــاهد غیبت وریــا در ترکیب آبیها باشــیم. چنانچه وریا به هر دلیل به این بازی نرســد، به احتمال زیاد روحا... باقری یا اللهیار صیادمنش در پست گوش راســت اســتقالل به میدان خواهد رفت. آنچه مسلم است وریا از این پس بهعنوان گوش راســت در اســتقالل ایفای نقش میکند و این پژمان منتظری اســت که بهعنوان دفاع راست برای استقالل به میدان خواهد رفت.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran