Iran Varzeshi

منشا و گونسالوس اسلحههای پنهان

-

اینکه اســتقالل با چــه ترکیبی وارد بازی میشــود برای تراکتوریها و حتی هواداران اســتقالل هم به یک معمای بزرگ بدل شــده اما این معما وقتــی پیچیدهتر جلــوه میکند که وینفرد شــفر به احتمال زیاد نخواهد از منشا و گونسالوس در ترکیب اصلی تیمش بهره بگیرد. بازی ندادن به این دو بازیکن شــاید بــرای تراکتوریها بدترین خبر باشــد به ایــن دلیل که اســتقالل تا پایان بازی این شــانس بزرگ را برای خود حفظ میکند تا از بازیکنان تازهنفس و هجومی بیشتری بهــره بگیرد و ضرباهنــگ خودش را حفظ کند.

دربــاره ترکیــب اســتقالل اگر بخواهیــم یک پیشــگویی نزدیک به واقعیــت را بیــان کنیم باید دســت بگذاریــم روی همیــن دو بازیکــن که بهعنوان اســلحه پنهان ســرمربی اســتقالل در بازی بزرگ عصر جمعه ایفای نقش خواهند کرد و شاید حریف را به چالش بکشــند. هم منشا و هم گونسالوس در بازی با پیکان توانستند بعد از ورود به ترکیب استقالل نمایش خیرهکنندها­ی از خود برجا بگذارند و تاثیرگذاری عمیقی روی بازی داشته باشند.

حضــور منشــا در نیمــه دوم بازی با پیکان ســبب شــد استقالل حالــت هجومی خــود را حفظ کند و گونســالوس هم با آن گل ارزشمندی که به ثمر رساند، توانست فشار زیادی را از روی دوش خــود بــردارد و البته خودش را بهعنــوان یک بازیکن ماهر در گلزنــی جلوه دهد. حاال در بازی با تراکتورســ­ازی نیز ایــن دو بازیکن به احتمال بســیار زیــاد در نیمه دوم به میدان خواهند رفت تا اگر اســتقالل گلی خورده بود آن گل را جبران کنند و اگر هم گلی نخورده بود در راستای به ثمر رســاندن گل پیروزی استقالل قدم بردارند.

بدون شک اگر منشا و گونسالوس بتواننــد در ایــن بازی هــم نمایش تاثیرگذاری از خــود بر جای بگذارند، شــفر را در بازیهــای آتــی ترغیب خواهند کرد که حتی از این دو بازیکن در ترکیب اصلی هم بهره بگیرد که در آن وضعیت هم استقالل به لحاظ فنی سود خواهد جست.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran