Iran Varzeshi

پرسپولیس از چهارگانه تقابل با خوزستانیها چند امتیاز میگیرد؟

-

بعــد از بــازی با پدیده در شــروع نیمفصل دوم، چهارگانه تقابل پرسپولیس با تیمهای خوزســتانی آغاز شد که البته نخستینش فرجام خوشی نداشت.

حاال پرســپولیس باید بــه ترتیب مقابــل اســتقالل خوزســتان، نفــت مسجدســلیم­ان و صنعتنفــت آبادان بــازی کنــد که هر ســه بــازی قبل از شــروع فصل جدیــد لیــگ قهرمانان برگزار خواهد شــد و البته بین بازی اول و دوم، قرمزهــا باید در جــام حذفی با پدیده هــم بازی کنند. تیم برانکو مقابل استقالل خوزستان و صنعتنفت میزبان اســت اما برای بازی با تیم مرزبان باید به مسجدسلیمان برود.

در نیمفصل اول پرسپولیس قاطعانه فوالد را شکســت داد اما دیدارش با سه تیم دیگر خوزستان برنده نداشت و جمعا 6 امتیاز از چهار تقابل با خوزســتانی­ها گرفت که آمار جالبی نبود. پرســپولیس در دور برگشــت تقابــل بــا تیمهــای خوزستانی را بد شــروع کرد و شکست تلخی مقابل فوالد متحمل شــد که حاال باید ببینیم از سه حریف آیندهاش چند امتیاز میگیرد.

البتــه بــر خــالف تیم فــوالد که خودش را با قطبی باال کشیده، استقالل خوزســتان فعال قعرنشــین است و دو نماینده دیگر خوزســتان هــم در نیمه پایینی جدول جا خوش کردهاند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran