Iran Varzeshi

هومن جعفري

-

لعنت خدا بر آن کســی که برای نخســتینبا­ر به مربیان خارجــی ما یاد داد کــه میتوانند با یک ســایتی، روزنامهای، چیزی ببندند و داخل باشگاه هر کســی که مانع از دالل بازیهایشان شد را از طریق رسانهها کله کنند. حاال ما اســم نمیبریم ولی خیلی زشت است که یک خبرگزاری اسم و رســمدار برود با یک مربی خارجی ببندند که معاون ورزشی باشگاه را به جرم اینکه مانع از داللی آقای مربی شــده، بگذارند زیر آتش اتهام! بد است! عیب است! زشت است. نکنید عزیزان! دوســتان! همکار! هموطن! عزیزدل! نکن! زشت است!

نخستین برد علی منصور

واقعا باید شــکر کنیم که قوانین ایافسی باعث شد ذوبآهن با علیآقا منصور یک برد کسب کند. شــانس آوردیم بازی رفت و برگشــت نبود وگرنه ذوبآهن باید با مســاوی خانگــی به خانه حریف میرفت. به هر حال آنهایی که چندمــاه بود منتظر دیدن نخستین برد منصوریان با ذوبآهن بودند، به لطف اجبار ایافسی به خواسته خود رسیدند! ســوال روز: انصافا همین چند وقت را هم به امید نمازی میدادید بهتر نبود؟ دستکم همین نتایج را میگرفتید دیگر!

تووووی دروازه

شــما هم این صحبتهای جناب آقــای علیفر را بخوانید و حســابی بخندیــد و از کنارش بیتوجه عبور کنید. علیرضا علیفر درباره حمایت جدی برخی رسانهها از کــیروش در زمان حضورش در تیم ملی گفت: «مــن نقش رســانهها را برخالف خیلــی دیگر از دوستان در حمایت از کیروش موثر نمیدانم و به نظرم آن مرجع تصمیمگیرند­ه است که مهم است. االن اگر تمام رســانههای ایران بگویند که علیرضا علیفر مدرک مربیگری دارد، بیست و پنج سال گزارشگر فوتبال است، هفت ســال فوتبالنویس بــوده و کار مربیگری انجام داده و تمام شــرایط را دارد آیا مســووالن علیفر را میگذارند سرمربی تیم ملی ایران شــود؟! حتی اگر تمام رسانهها هم حمایت کنند این اتفاق نمیافتد.» نتیجه اخالقی: طرف برای اینکه بیشتر توی فضای مجازی مســخرهاش کنند مــیرود برای خودش کلیپساز استخدام میکند، توی میکروفن طوری عربده میزند که مطمئن شــود فردا مردم حسابی مســخرهاش میکنند، بلکه دیده شــود. کل یوم ســرمربی لیگ سه کشور هم نبوده بعد میخواهد یکجا سرمربی تیم ملی شود. به قول رامبد خیلی باحالی!

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran