Iran Varzeshi

خداداد علیه نکونام: قلعهنویی و دایی نتوانستند، جواد بتواند؟

-

خــداداد عزیــزی در تازهتریــن مصاحبــهاش دربــاره جایگزین کیروش و صحبتهایــی که در خصــوص حضور نکونام در کادرفنی تیم ملی شــده گفت: «چه کســی چنین حرفی زده است؟ این صحبتها را رســانهایه­ا راه میاندازند و در دهان بقیه میاندازند. بعد از کیروش انتخاب مربی ایرانی کامال اشــتباه است. دوما اگر قرار اســت مربی ایرانی انتخاب شــود، این همه مربی باتجربه داریم، بعد از کجا اســم نکونام را مطــرح میکنید؟ چه کســی چنین صحبتی کرده اســت؟ منبع ایــن حرف رســانهها کجاســت؟ امیــر قلعهنویی و علی دایــی با آن تجربه نتوانســتن­د از پس تیم ملــی برآیند، بعد جواد نکونام بتواند؟»

خداداد در خصوص مطرح شدن نام برخی مربیــان مطرح دنیا مثل مورینیو و زیدان هم گفت: «مطرح کردن اســم آنها که فیلم هندی اســت. انتخاب مربی که کال ۲ سال است سرمربیگری میکند هم شبیه به فیلم هندی است.»

عزیزی که در دیدار دوستانه تیمهای یاران خداداد و شــهدای چوار 65 حضور یافته بود درباره غیبت همیشگی نیکبخت در مســابقات خیریهای که یک سمت آن پیشکسوتان مشــهدی هستند، گفت: «از کســانی دعوت میکنیم کــه بیایند. اگر بخواهیــم از همه پیشکســوتا­ن دعوت به عمل آوریم، باید از صد نفر دعوت کنیم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran