Iran Varzeshi

استقبال‌ب ‌ینظیر‌تیت ‌یها؛‌یادگار‌رکورد‌زد

-

عصر جمعه 6۲ بهمن اتفاق ویژهای در تبریز رخ داد و حاال همه دوســتدارا­ن تراکتورساز­ی و فوتبال در آذربایجان میتوانند با دست به دست کردن تصاویر مربوط به دیدار تیم محبوبشان مقابل استقالل و به رخ کشیدن سکوهای مملو از جمعیت ورزشــگاه یادگار امام تبریز بیشتر از همیشه احساس غرور کنند.

بعد از برد درخشــان لیکنز در نخســتین بــازی مقابل نفت مسجدســلیم­ان ایــن بار در بازی حساس با استقالل هواداران تراکتورساز­ی رکورد زدند و ورزشــگاه یادگار امام را پر کردند تا جایی که گزارشگر تلویزیونی این مسابقه هر بار با به تصور کشیده شدن نماهایی از سکوهای لبالب از تماشــاگر به این اتفاق واکنش نشــان مــیداد و از زیباییهای شــکوه این حضور در ورزشگاه میگفت. دیروز ورزشگاه یادگار رکورد زد و حتی بخشهای عمدهای از سکوهای طبقه دوم ورزشــگاه یادگار امام هم پر شدند تا جایی که از این بازی بهعنوان یک مســابقه 70 هزار نفری یاد شد و برخی هواداران از تپههای مجاور به ورزشــگاه بازی را تماشا کردند. شاید تاکنون هیچ فوتبالدوسـ­ـتی یاد نداشته باشد در یکی از شهرســتانه­ای ایران و برای مسابقهای که غیر از دربی سرخابیهای تهران این تعداد تماشاگر در ورزشــگاه حاضر باشند و از این جهت اتفاقی که در تبریز رقم خورد در لیگ امسال ماندنی و استثنایی تلقی میشود.

نکته جالــب اینجا بود که ایــن اتفاق در یک روز ســرد و برفی رقم خــورد و با توجه به شــرایط سخت حضور در ورزشــگاه یادگار امام و فاصلــهاش از مرکز شــهر تبریــز، حضور این تعداد تماشــاگر در بازی با اســتقالل میتواند یک دستاورد ویژه برای فوتبال آذربایجان و تیم تراکتورساز­ی باشد.

هر چند با سردتر شدن هوا و بارش باران و برف بسیاری از تماشاگران آذری در نیمه دوم به زیر سقف طبقه دوم پناه بردند و از زیباییهای پرشورشان در نماهای ارسالی از ورزشگاه کاسته شــد اما تراکتور دیروز با قــدرت برخورداری از این تماشــاگرا­ن و رکوردی که زدنــد از بازی بزرگ هفته سربلند بیرون آمد و این تیم باید به هوادارانش ببالد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran