Iran Varzeshi

ندیدن‌انصار ‌یفرد‌در‌زمین‌جای‌ تعجب‌ندارد

-

ســایت footballle­agueworld نوشــت: کریم انصاریفــر­د تاکنون فقط 6 بازی در ترکیب ناتینگهام فارســت آن هم بهعنوان بازیکن تعویضی انجام داده اســت. کســی هم که او را به این تیم انتقال داده یعنی آیتور کارانکا، ســرمربی اســپانیای­ی مدتی قبل از این سمت کنار رفت.

این رسانه انگلیسی سپس این پرسش را با کارشناسان خود مطرح میکند که آیا انتقال کریم انصاریفرد نادرست نبود؟

یاکــوب پوتــر در ایــن بــاره گفت: «ناتینگهام فارســت گزینههای زیادی در خط حملــه دارد و نیازی به جذب مهاجم دیگــری نمیبیند. انصاریفرد بهتر از دیگر مهاجمان کنونی این تیم نیست و ندیدن او در زمین جای تعجب ندارد.»

گری هوچینســون نیز گفت: «انتقال انصاریفرد را به معنیتر از سودانی، مهاجم الجزایری پیشین ناتینگهام فارست میدانم. آنهــا نیازی به مهاجم خارجی نداشــتند و باید یــک مهاجم با پایه انگلیســی جذب میکردند.»

کریــس گاالگــر، دیگر کارشــناس انگلیســی نیز درباره شــرایط این روزهای انصاریفــر­د گفت: «فکــر نمیکنم انتقال کریــم انصاریفــر­د بیمعنی بوده باشــد. ناتینگهام فارست به یک مهاجم سومی نیاز داشت و انصاریفرد کارنامه خوبی داشت. او میخواهد فرصتی برای نمایش خود داشته باشــد. خیلی چیزها در ناتینگهام فارست تغییر کرده و او برای یافتن شــانس بازی تحت هدایت مارتیــل اونیل تالش خواهد کرد.»

کریــم انصاریفــر­د که قبــل از جام ملتهای آســیا در هفته بیســت و سوم چمپیونشــی­پ مقابل کوئینــز پارکرنجرز حضــور تعویضی داشــت، هفته گذشــته در بازگشــت به تیمش هــم در دقیقه 87 جانشــین گرابان شد که در این دیدار یک گل زده و یک پنالتی از دست داده بود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran