Iran Varzeshi

امری: آرسنال با اوزیل و بدون اوزیل ممکن است ببازد

-

اونای امری ســرمربی آرســنال پس از باخت غیرمنتظره یک بر صفر آرسنال مقابل باته بوریســوف بالروس در دور رفت از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، از تصمیم خود برای نیمکتنشین کردن دوباره مسعود اوزیل در این بازی دفاع کرد. او در پایان این مسابقه که آرسنال با اخراج الکساندر الکازت آن را 10 نفره به پایان رساند، گفت: «تمام بازیکنان ما شــرایط بازی کردن دارند. با آنهایی که در ترکیب بودند هم ما میتوانستیم برنده شویم و حقمان هم بود که بازی را ببریم. هفته پیش ما با همین بازیکنان برنده شدیم و عملکردمان هم فرقی با بازی امشبمان نداشت. ما باید ایــن بازی را میبردیم اما نتیجه نگرفتیم. حریف واقعا ســازمان یافته بازی میکرد. ما میتوانیم با تمام بازیکنانما­ن برنده شویم یا بازنده باشیم.»

امری با وجود شکست تیمش ابراز اطمینان کرد که توپچیها پنجشنبه هفته آینده در ورزشگاه امارات خواهند توانست شکست بازی رفت را جبران کنند. او ادامه داد: «این فقط بازی رفت بود. بازی برگشــت در لندن اســت و به نظر من داستان آن متفاوت از این بازی خواهد بود. من به بازیکنانم اعتمــاد دارم. من به هــواداران، بــه کارمان برای آمادهســاز­ی تیم و گرفتن نتیجــهای متفاوت برای بازی برگشــت ایمان دارم. این نتیجهای نبود که ما میخواستیم برای بازی رفت بگیریم. حقمان بیشتر از اینها بود اما حریف هم بــرای گرفتن این نتیجه کلی زحمت کشــید. هفته آینــده مطمئنا وضعیت فرق خواهد داشــت.» امری درباره اخراج الکازت به خاطر ضربه آرنجش به بازیکن حریف هم گفت: «ما باید یاد بگیریم که چطور خشم و نارضایتی خود را از وضعیــت موجود کنترل کنیــم. اینکه الکازت از بازی برگشت محروم شد خبر بدی است. ما باید هفته آینده بدون او بازی کنیم.»

شــاگردان امری در حالی در بالروس تن به شکســت دادند که آمارها نشــان میدهد این تیم در 6 مصاف اروپایی اخیرش هر بار که در بازی رفت تن به شکست داده، در نهایت در همان مرحله حذف شــده است. آخرین باری که آرسنال توانست شکســت بازی رفت در یک تورنمنت اروپایی را جبــران کند، به فصل 2009-10 مقابل پورتو برمیگردد.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ?? دیلی میل- مامادو ساخو، مدافع سابق لیورپول که اکنون در کریستال پاالس بازی میکند، برای تولد 29 سالگیاش به خودش یک رولز رویس 250 هزار پوندی کادو داد. او فیلمی روی اینستاگرام گذاشته که نشان میدهد با کل اعضای خانوادهاش میرود و این ماشین را میخرد.
دیلی میل- مامادو ساخو، مدافع سابق لیورپول که اکنون در کریستال پاالس بازی میکند، برای تولد 29 سالگیاش به خودش یک رولز رویس 250 هزار پوندی کادو داد. او فیلمی روی اینستاگرام گذاشته که نشان میدهد با کل اعضای خانوادهاش میرود و این ماشین را میخرد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran