Iran Varzeshi

سرجیو: بازی با پدیده بهترین بازی لیگ بود

-

پائولو ســرجیو ســرمربی پرتغالی صنعتنفــت آبــادان از بــازی تیمش مقابل پدیده بــه عنوان یکی از بهترین بازیهای لیگ امسال یاد کرد.

ســرجیو که از عملکرد بازیکنانش در ایــن بازی خیلــی راضی بــه نظر میرسد، درباره تساوی بدون گل مقابل پدیده در بــازی خانگی میگوید: «فکر میکنــم این هفته یــک فوتبال خیلی خــوب را داشــتیم. همه مــا میدانیم پدیده تیم بسیار خوبی است. یک مقدار بدشانس هم بودیم چون ما فرصتهایی برای گلزنی داشــتیم اما بــا این حال خیلی زیــاد به بازیکنانم افتخار میکنم که با شــخصیت بــازی کردند و تالش زیادی در زمین نشــان دادند. هم ما و هم تیم پدیده بازی خوبی انجام دادیم و به نظرم یکی از بهترین بازیهای لیگ امسال بود.»

سرمربی صنعتنفت آبادان در مورد اینکه تیمــش مقابل تیم باالی جدولی بازی میکرد که بسیار سخت و حساس بــود و چــرا در این بــازی مهم طالب ریکانــی و میالد جهانی را روی نیمکت گذاشته بود، توضیح میدهد: «میالد و طالــب در یک هفته اخیــر دو بازی در فاصله خیلی کم انجام داده بودند. ضمن اینکه در تیممان بازیکنانی داریم که در کنار این دو بازیکن، کیفیتی همســطح آنها دارند و در بازی با پدیده هم کیفیت خودشان را نشان دادند. مشکل خاصی نبود و موضوع ما فقط انتخاب بازیکنان بود که به نظرم بازیکنان جانشین پاسخ خوبی هم به اعتماد ما دادند.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran