Iran Varzeshi

مجوز بازی پاتوسی باز هم صادر نشد

-

فدراسیون فوتبال منتظر استعالم از آفریقا

ســفر پاتوسی با استقالل به تبریز، احتمال حضور این بازیکن را پس از تایید سازمان لیگ در ترکیب استقالل مقابل تراکتورساز­ی قوت بخشیده بود اما ســازمان لیگ فدراســیون فوتبال باز هم با صدور مجوز بازی این بازیکن مخالفت کرد.

حامد مؤمنی عضو روابط بینالملل فدراسیون فوتبال ایران درباره صدور مجوز بازی این بازیکن چنین گفته اســت: «ما در مورد این بازیکن استعالم گرفتیــم؛ او در فصلهای 2017 و 2018 برای تیم ملی خودش بازی نکرده اما از آنجا که در هر فصل فوتبال دو ســال حساب میشود ما برای استعالم سال 2016 پاتوسی هم درخواست دادهایم و منتظریم پاسخ این استعالم هم داده شــود. بنابراین هنوز تصمیم نهایی را در این مورد نگرفتهایم. قطعا باید در این زمینه یک اطالعیه رسمی با توضیحات کامل ارائه شود تا شفافسازی صورت بگیرد. در این مورد حتما پس از دریافت پاســخ اســتعالم پاتوســی از فدراسیون فوتبال کشــورش تصمیم نهایی را خواهیم گرفت و فدراســیون یا سازمان لیگ به صورت رســمی این تصمیم را اعالم خواهند کرد.»

عضو کمیته بینالملل فدراسیون فوتبال، در خصــوص اینکه آیا پاتوســی علیرغم اینکه مجوز بازی در فوتبال داخلی را ندارد، میتواند در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند، گفت:«قوانین ای اف ســی با قوانین ما تفاوت دارد و او برای بازی در لیگ قهرمانان آســیا مشکلی نخواهد داشت.»

فدراسیون فوتبال در حالی درباره پاتوسی این اظهارات را داشــته کــه تحقیقات در این خصوص نشــان میدهد که فدراسیون فوتبال در نهایت با حضور این بازیکن در ترکیب استقالل موافقت نخواهد کرد و پاتوسی به احتمال فراوان فقط در لیگ قهرمانان آسیا میتواند برای استقالل بازی کند.

احتمال اینکه بعد از مخالفت قطعی فدراسیون فوتبال با حضور پاتوسی در ترکیب اســتقالل در بازیهای لیگ، حتی قرارداد این بازیکن فسخ شود، بسیار است.

البتــه امیرحســین فتحی، مدیرعامل باشــگاه اســتقالل در تازهترین اظهاراتش ابــراز امیدواری کرده کــه بتواند مجوز بازی کردن پاتوســی را بگیرد. این امیدواری شــبیه به امیدهایی است که مدیرعامل استقالل درباره سوپرجام داده بود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran