Iran Varzeshi

5‌بازی‌لیگ‌برتری،‌5‌گل

-

گل علــی علیپــور بــه استقاللخوز­ســتان نهمیــن گل این فصل او بود. این بازیکن با پشــت سر گذاشــتن آنتونی استوکس، حاال فقط یــک گل کمتر از کیروش اســتنلی زده اســت. نکته امیدوارکنن­دهتر برای پرسپولیســ­یها اینکه موتور آقای گل تازه روشــن شده. علیپور در پنج بازی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر، پنج گل زده است. در حالی که در سیزده هفته قبل از آن، فقط چهار گل زده بود.

علیپور در این پنج هفته ابتدا در بازی معوقه مقابل ســپاهان یک گل و پنج روز بعد در آخرین بازی نیمفصل اول مقابــل پارسجنوبــ­ی دو گل زد. شــروع نیمفصل دوم هم برای علیپور با گل همراه بود. او پنالتی را که شایان مصلح گرفت، تبدیل به گل کرد.

در بــازی مقابل فــوالد، خبری از گلهــای علیپــور نبود امــا او به استقاللخوز­ســتان هــم گل زد. این پنج هفته طالیی علیپور، نقش ویژهای در حضــورش در جمع بهترین گلزنان فصل داشــت. بخصوص کــه یکی از جدیتریــن رقبایــش یعنــی آنتونی استوکس در پنج بازی اخیر حتی یک گل هم نزده.

این همان چیزی است که مهاجم پرسپولیس را که فصل پیش با 19 گل آقای گل لیگ برتر شده و تا این مقطع دو گل بیشــتر از امســال زده بود، به تکرار آقای گلی امیدوارتر میکند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran