Iran Varzeshi

کاتای بانوان در یک قدمی طال

-

دومیــن روز از لیــگ جهانــی کاراتــه وان امارات توام شــد با درخشش بانوان شایسته کاتای تیمی ایران.

در ایــن رقابــت معتبر بینالمللــ­ی، کاتــای تیمــی بانوان ایران با ترکیب مهســا افسانه، پریسا رحمانی و مائده نصیریپی موفق شد با کسب بیشــترین امتیاز بهعنوان تیم اول راهــی دیــدار فینال این بخش شــود. با این حساب تیم کاتای بانوان کشورمان در رقابــت فینال ایــن دوره از مســابقات امروز برای کســب مدال طال باید به مصاف تیم ایتالیا برود. بانوان ملیپوش کاتای ایران در صورت برتری بر تیم قدرتمند ایتالیا موفق میشــوند از ســکوی قهرمانی این دور از رقابتها باال رفته و عنوان ارزشمند قهرمانی را به خود اختصاص دهند. تیم کشــورمان ابتــدا در گروه یک با تیمهای کرواســی، روسیه، اسلواکی، الجزایر و استرالیا همگروه بود که موفق شد امتیاز 23/26 را کسب کند و بهعنــوان تیــم اول به دور دوم صعــود کند. در دور دوم هم با تیمهای کرواســی، روسیه و استرالیا مبارزه کرد و امتیاز 23/34 را به دست آورد و بهعنوان تیــم اول به فینال راه یافت.

در گروه 2 هــم دو تیم بانوان از ایران در این رقابتها حضــور داشــتند. تیــم اول کشــورمان با ترکیب حسین نصــب، مظفری نژاد و صادقی 22/02 امتیــاز گرفــت و به جدول شــانس مجدد رفت و دیگر تیم کشــورمان با ترکیب احمدی، جهانگیری و سهرابی با کسب 20/08 امتیــاز از دور رقابتها کنار رفــت. این تیم با تیمهای روسیه، ایتالیا و الجزایر همگروه بود.

تیــم اول بانوان ایران با ترکیب (حســین نصب، مظفری نژاد و صادقی) در جدول شــانس مجدد امتیاز 21/68 را کســب کرد و از حضــور در ادامه رقابتها باز ماند اما تیم دوم بــا حضور در فینال رقابتها حاال شانس کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در بخش کاتای تیمی است.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran