Iran Varzeshi

گفته بودند تالفی میکنند

-

ســرمربی تیم هندبــال زاگرس اســالم آباد در واکنش بــه درگیری صورت گرفته در هفته شانزدهم لیگ برتر میگوید: «از قبل میدانستیم این اتفاقات میافتد و به فدراســیون نامه زدیم تا امنیت برقرار شود.»

هوشــنگ کاکلوند، سرمربی تیم هندبال زاگرس اســالم آباد در مورد حواشــی بازی تیمش مقابل فراز بام دهدشت میگوید: «از قبل میدانستیم حتما درگیری در این بازی رخ خواهد داد. تیم فراز بام کــه مقابل ما باخته بود از همان زمان با گذاشتن استوری، اعالم کرد میهماننواز­ی نشده و تالفی میکند. از همه دهدشــتیها خواسته بود برای دیدار برگشت به سالن بیایند تا بیاحترامیه­ــا را تالفی کنند. آنها هم به بازیکنان و هم به افراد باشــگاه پیغام میدادند. البته باید بگویم که در دور رفت ما هیــچ بیاحترامی به آنها نکردیم.»

او ادامه میدهد: «ما قبل از بازی با فراز بام در دور برگشت اعالم کرده بودیــم که این اتفاقــات رخ میدهد. به رییــس کمیتــه داوران و ناظران بــه صــورت شــفاهی و همچنین به سرپرســت فدراســیون نامه زدیم که این اتفاق میافتــد. دولو هم پیگیری کرد و به مدیر کل اســتان کهگیلویه و بویراحمــد نامه زد کــه این اتفاق قابل پیشبینی است و پیگیری کنید. به آنها گفته بود شــورای تأمین برای این بازی در نظر گرفته شود تا امنیت برقرار شود.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran