Iran Varzeshi

اعزام ۱۱ فرنگیکار ایرانی به مجارستان

-

تیم منتخب کشــتی فرنگی ایران بــا ترکیبی از نفرات جوان و با تجربه برای برگزاری یک اردوی مشــترک و حضور در رقابتهای بینالمللی، شنبه راهی کشور مجارستان شد.

تیم ایران با دعوت فدراســیون کشتی مجارستان و تقبل هزینهها پیش از رقابتهای بینالمللــ­ی جایزه بزرگ در یک اردوی پنج روزه مشــترک با تیم مجارســتان شرکت میکند.

محمــد بنا برای حضور در این اردو باز هم از نفرات جوان اســتفاده کرده تا مشخص شود کــه او برنامهریزی ویژهای برای میدان دادن به جوانان دارد.

در ترکیب تیم ملی برخی از کشتیگیران از جمله حســن آریایی نژاد و جمال اسماعیلی برای نخستین بار در رده بزرگساالن به مسابقات بینالمللی اعزام میشوند.

در ترکیب تیم اعزامی به مجارستان در وزن 55 کیلوگرم رضا خدری، در وزن 60 کیلوگرم شــیرزاد بهشتی طال، در وزن 63 کیلوگرم محمد نوربخش و میثــم دلخانی، در وزن 67 کیلوگرم محمد الیاســی، در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا آقانیــا، در وزن 77 کیلوگرم پیام بویــری، در وزن 82 کیلوگرم جمال اسماعیلی، در وزن 87 کیلوگرم یوسف قادریان، در وزن 97 کیلوگرم حسن آریایی نژاد و در وزن 03۱ کیلوگرم شهاب قورهجیلی حضور دارند.

رقابتهــای بینالمللی کشــتی فرنگی مجارســتان که جزو سیســتم ردهبندی اتحادیه جهانی کشتی است، روزهای 4 و 5 اسفند ماه سال جاری در این کشور برگزار میشود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran