Iran Varzeshi

۱۲ کشور در مسابقات تکواندوی کیش

-

اردوی تیم ملی بوکس در چابهار تیم ملی بوکس کشــورمان از روز یکشنبه ادامه تمرینات خود را در سیســتان و بلوچستان برگزار میکند. نخستین دوره تورنمنت بینالمللی بوکس جام مکران از سوم تا نهم اسفند ماه به میزبانی استان سیستان و بلوچستان و در منطقه آزاد چابهار برگزار میشــود که به همین دلیل تیم ملی بوکس سعی دارد تمرینات خود را یک هفته در چابهار برگزار کند.

این دوره از مســابقات به مناســبت بزرگداشت چهلمین ســالگرد پیروزی شکوهمند انقالب اســالمی و با حضور هفت تیم خارجی فیلیپین، قزاقســتان، ترکمنســتا­ن، هند، سوریه، پاکستان و مجارستان به مدت هفت روز برگزار میشود که اکبر احدی سرمربی تیم ملی هم قصد دارد یک تیم خوب را در این مسابقات به روی رینگ بفرستد.

تیــم ملی بوکس ایران با نظــر کادرفنی با ترکیب دو تیم «الف» و «ب» در این مسابقات حضور دارد. همچنین یک تیم از منطقه آزاد چابهار و یک تیم هم از استان سیستان و بلوچستان در رقابتها به روی رینگ میروند.

تیم ملی بوکس کشــورمان که قرار است در این رقابتها حضور پیدا کند، از روز یکشــنبه با نظر مربیان تیم ملی اردوی خــود را به مدت یک هفته در چابهار برگزار میکند. احتماال در این مدت شرایط برای برگزاری تمرینات مشترک یک یا دو روزه با تیمهای خارجی شرکت کننده هم فراهم شود.

تیم ملی بوکس با 6۱ نفر در سیســتان و بلوچستان حاضر میشــود. البته در کنار تیم ملی بزرگساالن تیم ملی امید هم با 4۱ بوکسور در اردوی چابهار حضور دارد.

ســومین دوره مســابقات جــام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا در دو بخش کیوروگی و پاراتکواند­و و در ردههای ســنی نوجوانان و بزرگساالن از روز 9 اسفندماه در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش آغاز میشــود و به مدت 4 روز در این شهر زیبا ادامه دارد.

برای حضور در این رقابتها 552 تکواندوکار از ۱2 کشــور آذربایجان، آمریکا، اردن، ارمنســتان، ازبکستان، افغانســتا­ن، اوکرایــن، پاکســتان، تونس، چین، روســیه، سوریه، سوئد، عراق، عمان، قزاقســتان، کره جنوبی، گرجســتان، لبنان، لهســتان و هند اعالم آمادگــی کردهاند کــه در این رویداد به مصاف رقبای خود میروند؛ از ایران نیز 6 تیم در قالب تیم منتخب کشورمان شرکت میکنند.

رقابتهای کیوروگی بزرگساالن در دو گروه مــردان و زنان در 8 وزن طــی روزهای نهم و دهم اســفندماه پیگیری میشــود؛ مسابقات نوجوانان پســر و دختــر در 0۱ وزن روز ۱۱ اســفندماه انجام خواهد شد و در روز پایانــی ایــن رویداد نیــز رقابتهای پاراتکوانـ­ـدو در دو گروه مردان و زنان برگزار میشــود. گفتنی اســت این رقابتها G2 اســت و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ‪2۱ 02،‬ و 7/20 امتیاز در راســتای افزایش رنکینگ المپیک تعلق میگیرد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran