Iran Varzeshi

آلگری: درباره ایکاردی حرف نمیزنم

اتلتیکو در خانه هجومی بازی میکند، باید در مادرید گل بزنیم

-

ماســیمیلی­انو آلگری مربی یوونتوس ترجیح داد وارد شــایعات انتقــال مائورو ایکاردی به یوونتوس نشود. این آرژانتینی در آســتانه بازی اینتر با راپیدوین در لیگ اروپا از کاپیتانی خلع شد و بعد از ترکیب تیم کنار گذاشــته شــد. بعــد از پیروزی یک بر صفر اینتــر در اتریش، ایکاردی در اینســتاگر­ام پستهای مبهمی گذاشت، او به نقل قول مشــهور مارک تواین نویسنده آمریکایی، اشــاره کرد: «بهتر است دهانت را ببندی و احمق به نظر برســی تا اینکه آن را بــاز کنی و همــه تردیدها را از بین ببری.» روز بعد هم پست دیگری گذاشت: «بــا ســکوتت گیجشــان کن، بــا کارت شگفتزدهشان کن.»

حاال شایعات جدی درباره آینده این بازیکن به وجــود آمده اما مربی یوونتوس دوســت ندارد در این مقطع مهم از فصل خودش را درگیر چنیــن ماجراهایی کند: «هیچ چیز درباره نقل و انتقاالت نمیدانم، ترجیــح میدهم تابســتان به کنــار دریا بروم، باشــگاه هر بازیکنی که در دسترس باشــد را رصد میکند. ایکاردی خوب گل میزند اما ارزیابی و اظهارنظر را به لوچانو اســپالتی مربی اینتر واگــذار میکنم که او را بهتر میشناســد.» واندا نارا همســر و مدیــر برنامههای ایــکاردی که هنوز با تمدید قــرارداد با اینتــر موافقت نکرده، مثل همســرش به اظهارنظرهـ­ـای مبهم میپــردازد. او بــا گفتن اینکــه هواداران اینتر در برابر نگاه منفی برخی رسانهها به ایکاردی حمایــت الزم را از او نمیکنند، هواداران را عصبانی کرده. ایکاردی در این فصل 9 گل زده و دو پاس گل داده.

آلگری بعد از پیروزی 3 بر صفر یووه برابر فروزینونه ابراز خوشحالی کرد از اینکه قحطی گل پائولو دیباال به پایان رســیده. این آرژانتینی 25 ساله بعد از شش دقیقه گل اول را از فاصلــه بیســت و چندمتری زد و لئوناردو بونوچی و کریستیانو رونالدو گلهای بعدی را زدند. این نخســتین گل دیباال بعد از ســه ماه بود، او در 29 بازی این فصل در رقابتهای مختلف تنها هشت گل زده است.

آلگری گفت: «برای پائولو خوشحالم، گل خوبــی زد و مهاجمان بــرای گلزنی زندهانــد. ما بازیکنــی میخواهیم که بین خطــوط بازی کند بنابرایــن با دو مهاجم بــه اضافه او بــازی میکنیم. این شــاید محدودیتهای­ی برای او در زدن ضربه آخر ایجاد کرده باشد اما روی بازیاش تاثیری نگذاشته.»

یــووه با ایــن پیروزی بــا 14 امتیاز اختالف نســبت به ناپولی که امشب بازی دارد، خــود را بــرای بــازی سهشــنبه با اتلتیکوماد­ریــد در واندا متروپولیتا­نو آماده کرد: «تیم از نظر فیزیکی پیشرفت کرده، در ابتــدای نیمه دوم کمی افت کردیم اما حاال آماده رویارویــی با این بخش مهم از فصل هســتیم، در لیگ و لیگ قهرمانان. بــازی در مادریــد متفاوت اســت، باید با تمرکــز کامــل و هــدف زدن گل بازی کنیم وگرنه کار ســختی خواهیم داشت. اتلتیکــو در خانه هجومی بــازی میکند، این تیم در سالهای گذشته در اروپا نتایج فوقالعادها­ی گرفته.»

یوونتــوس بعد از بازی بــا اتلتیکو، با بولونیا روبهرو میشود.

منبع: فوتبال ایتالیا

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran