Iran Varzeshi

سولشر: مارسیال و لینگارد بازی با چلسی را از دست میدهند

-

اولــه گونار سولشــر، ســرمربی منچســتریو­نایتد میگوید که این تیم مجبور اســت برای سه هفته بدون دو بازیکن کلیدی خود آنتونی مارسیال و جسی لینگارد بازی کند.

مارســیال و لینگارد هــر دو در باخــت 2 بر صفــر اخیر شــیاطین سرخ مقابل پاریســنژر­من در بازی خانگی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مصدوم میدان را ترک کردنــد و انتظار میرود هــر دو آنها بازی منچســتریو­نایتد در دور پنجم جــام حذفی انگلیس مقابل چلســی در اســتمفورب­ریج کــه فــردا برگزار میشــود را از دست بدهند و عالوه بر این به بازی حســاس شیاطین سرخ مقابل رقیب دیرینهشــا­ن لیورپول در اولدترافور­د کــه 6 روز بعد بازی اول برگزار میشود هم نرسند.

سولشــر در ایــن خصــوص به خبرنگاران گفت: «فکر میکنم آنها دو تا سه هفته خانهنشــین خواهند بود. در این شرایط نگاه ما باید به بازیکنان جوان باشد و االن زمان خوبی بود که میسون گرینوود خودی نشان دهد اما او هم متأســفانه مصدوم است و یکی دو هفتــهای خانهنشــین خواهد بود. گاهی اوقات شانس هم باید با شما یار باشد اما میسون باالخره فرصتی پیدا خواهد کرد.»

مصدومیــت مارســیال از ناحیه کشــاله ران و مشکل لینگارد از ناحیه همســترینگ آنها را نــه تنها از بازی مقابل چلسی و لیورپول بلکه از بازی خارج از خانه مقابل کریستال پاالس 8( اســفند) و بــازی خانگــی مقابل ساوتهمپتون 11( اسفند) باز میدارد. حتی حضور آنها برای بازی برگشــت تیمشان مقابل پاریسنژرمن در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانــان اروپا نیز در هالهای از ابهام قرار دارد و ممکن است غیبتشان در بازی خارج از خانه مقابل آرســنال در روز 19 اسفند هم ادامه داشته باشد. با این حال سولشــر نگران نیســت و میگوید که نبود ایــن دو بازیکن به دیگــر بازیکنان تیــم از جمله روملو لوکاکو و الکسیس ســانچس فرصت بیشتری برای بازی میدهد.

او ادامه داد: «این فرصتی اســت بــرای هر کــس که به میــدان برود. الکســیس، روملو، چونگــی و آنخل گومــس. آنتونی و جســی بــرای ما خیلــی خــوب کار کردهانــد و برای تیم مهرههــای کلیدی هســتند اما رومل و الکســیس هــم مهارتهای متفاوتــی دارند و خواهند توانســت تواناییهای­شــان را نشان دهند. پس ما باید برای دوشــنبه یک تیم خوب بســازیم. یک هفتــه فوقالعاده پیش روی مــا قــرار دارد. نبایــد به خاطر اینکه یک بــازی را باختهایم (مقابل پاریسنژرمن) وحشت کنیم. الزم به تغییر دادن چیزی نیست. یک باخت نباید ذهنیــت تیم را عوض کند. باید به کارمان ادامه دهیم و به شــیوهای که تــا االن فوتبال بــازی میکردیم، به مصاف چلســی و لیورپول برویم و بــازی خودمان را بــه حریف تحمیل کنیم. تیمهای دیگر هم مصدوم دارند پس ما باید خودمان را با شرایط وفق دهیم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran