Iran Varzeshi

نیمار: زندگی برای جنگجوها است

-

نیمــار بــا وجــود مصدومیت روحیه خوبی دارد و با اســتفاده از شــبکههای اجتماعی ایــن پیام را به گوش همه رســاند که با سرعت در حــال بهبــودی از مصدومیت خود است. ســتاره پاریسنژرمن و گرانتریــن بازیکن تاریخ فوتبال، مــاه گذشــته در جریان دیــدار با استراسبورگ در جام حذفی فرانسه از ناحیه اســتخوان کــف پا دچار مصدومیت شد. این بازیکن 72ساله نتوانســت در بــازی رفــت مرحله یکهشتمنهای­ی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچســتریو­نایتد بازی کند و تیمش بــا 2 گل در اولدترافور­د به پیروزی رســید. او ابــراز امیدواری کــرده بتوانــد در یکچهارمنها­یی تیمــش را همراهی کنــد البته به شــرطی که تیــم تومــاس توخل از برتــری باارزش خــود در دیدار برگشــت در پــارک دوپرنس دفاع کند. نیمــار بــه شــوی «

در یوتیــوب گفت: «دارم بهتر میشــوم. چندین درمان روی پایم انجام شده که برخی از آنها در حال انجام است. هدفم این است که هرچه سریعتر بهبودی را به دست آورم، از پیشرفت کار خوشحالم. من نمیتوانم برای انجام کاری که بیش از هر چیزی در زندگیام عاشــقش هستم، یعنی فوتبال، منتظر بمانم. دوران ریکاوری 8 تا 10 هفته طول میکشد، این تصور ما است.»

نیمار فیلمی از خودش منتشر کرد که روی گلهای پاریسنژرمن در برابر منچســتریو­نایتد وحشیانه خوشــحالی میکرد. بعــد هم در اینستاگرام عکسی از خودش منتشر کرد که کنار جت خصوصی ایستاده و عصاهایش را نزدیک به سینهاش گرفته به نشــانه اینکه شرایط بدنی خوبــی دارد. او در شــرح عکــس نوشت: «زندگی برای مبارزها است، هیچ چیز من را تضعیف نمیکند.» هرچند شــاید مربی آلمانی تیم از چنین ریسکی خوشحال نشود چون میخواهد او بهسرعت و با بهبودی کامل برگردد.

پاریســنژر­من امشــب بــا ســنتاتین روبهرو میشود و چهار بازی دیگر انجــام میدهد از جمله بــازی یکچهارمنها­یی جام حذفی فرانســه مقابل دیژون قبل از دیدار برگشت با منچســتریو­نایتد که 15 اسفند برگزار میشــود. پاریسیها حتــی بدون نیمــار عملکرد خوبی داشــتند و با دو بــازی کمتر با 10 امتیاز اختالف نسبت به نزدیکترین رقیــب، مقتدرانــه در صدر جدول لیگ یک قرار گرفته است.

منبع:‌دیلی‌میل

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran