Iran Varzeshi

کواچ: حواسمان به لیورپول بود

-

نیکــو کواچ میگوید تیمش در بازی با آگزبورگ نیمی از حواسش به سفر این هفته به لیورپول و بازی سهشنبه در لیگ قهرمانان اروپا بــوده و به بازیکنانش حق میدهد. بایــرن با گل به خــودی لئون گورتــزکا در ثانیــه 13 از میزبانش عقب افتــاد. کینگزلی کومان ســتاره بایرن در این بازی بود که دوبار بازی را به تســاوی کشــاند بعــد از آنکه دونــگ وون جی دوباره میزبــان را پیش انداخت و کومان که نتوانســت بهخاطــر مصدومیت بازی را به انتها برســاند، پاس گل ســوم را به داوید آالبا داد تا بایرن 3 بر 2 بهســختی به پیروزی برســد. بایرن با این برد به دو امتیازی بوروســیاد­ورتموند صدرنشــین رسید که فرداشب با نورنبرگ ته جدولی روبهرو میشود.

مربی کروات بایرن گفت: «ســخت بود روی ایــن بازی تمرکــز کنیم. یادم نمیآیــد اینقدر زود گل خورده باشــیم، واقعــا آزاردهنده بود امــا خودمان را به مبارزه رساندیم بخصوص در نیمه اول. در نیمه دوم بهتر شدیم، اگر چه سخت بود اما با شایســتگی این پیروزی را به دست آوردیم. شــاید بعضی از ما حواسمان به بازی با لیورپول بود، خوب نیســت اما ما انسان هستیم.»

بایرن در شش بازیاش در رقابتهای مختلف در ســال جدید گل خورده و این باعــث نگرانــی مانوئل نویر شــده که از مصدومیت برگشــته: «بازی خوبی انجام دادیــم اما خــوردن آن گل دیوانگی بود. دوباره میخواهیم کلینشــیت داشــته باشیم. لیورپول تیمی تهاجمی است، باید مقابل آنها بهتر از این عمل کنیم.»

آگزبــورگ ســریعترین گل تاریــخ خــود در بوندسلیــگ­ا را در این بازی زد و برای نخســتینبا­ر بــه بایرن دو گل زد که هر دو توســط فیلیپ مکس ســاخته شــد اما پنجمین باخت در شــش بازی اخیر کمکی به تقــالی این تیم برای بقا نمیکند. مانوئل باوم مربی تحت فشــار ایــن تیم گفــت: «در آخر دســت خالی بازی را ترک کردیم. مهم این اســت که 11 بازیکــن و ذخیرهها با تمام توان برای تیم تالش کردند. ما تیم جوانی هستیم و بایرن را واقعا به دردسر انداختیم، باید به این تیم آفرین گفت.»

روبرت لواندوفسکی با زدن یک گل دیگر به رکــورد 194 گل کلودیو پیزارو بهعنــوان بهترین گلــزن خارجی تاریخ بوندسلیگا میرسد.

بایــرن از 16 بازی بــا آگزبورگ 13 پیــروزی به دســت آورده یعنــی بهطور متوســط 5/2 امتیاز که بیشترین میزان در میان تیمهای حاضــر در بوندسلیگا اســت. این تیم همچنین تا اینجای فصل 26 گل خورده. آخرینبار که این تیم در یک فصل بیــش از 22 گل خورده، فصل 2008-2009 بود که با مربیگری یورگن کلینزمن 03بار دروازهشان باز شد.

بایرن بعد از بــازی لیورپول، میزبان هرتابرلین است. منبع:‌رویترز

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran