Iran Varzeshi

رضاوند:‌پورعلی‌گنجی‌از‌الریان‌به‌ما‌اطالعات‌م‌یدهد

-

آرش رضاونــد هافبک سایپا که در بازی بــا پنجاب هنــد یکی از بهترینهــا­ی تیمش بود و توانســت 2 گل بزنــد، حاال بــرای بازی با الریان قطر آماده میشود. بازی حساسی که سهشنبه در دوحه برگزار میشود.

رضاوند با اشــاره به شــرایط فعلی سایپا برای بــازی با الریان قطر میگوید: «تیم ما وضعیت خوبی دارد و برد برابر نماینده هند باعث شــد استرس از تیم دور شود. روز سهشنبه با الریان روبهرو خواهیم شــد و قطعا بازی ســختی در پیش خواهیم داشــت اما تالش میکنیم تا در این بازی هم نتایج الزم را بگیریم.»

هافبک سایپا درباره اینکه بازیکنان تیمش چقدر از الریان شناحت دارند، توضیح میدهد: «شــناخت زیادی از این تیم نداریم ولی قطعا کادر فنی نــکات الزم را در مورد الریان به ما خواهنــد گفــت و فیلم چند بازی این تیم را هم میبینیم. حضور مرتضی پورعلیگنجـ­ـی در لیگ قطــر به ما ایــن اجازه را میدهد تا اطالعات الزم را از ایــن بازیکن درباره الریان بگیریم. قابل قیاس بــا الریان نیســتیم ولی تالش میکنیم تا برنده از زمین بیرون بیاییم. فقط نباید در دقایق اول از الریان گل بخوریم.»

آرش رضاونــد در رابطــه با اینکــه آیا از عملکردش در این فصل راضی است، میگوید: «امســال در بعضی از بازیهــا وظایف دفاعی داشــتم و در بعضی از بازیها هم بیشــتر در کارهای تهاجمی شــرکت کردم. فکر میکنم عملکردم بهتر از فصل گذشــته بوده ولی باید تالش کنم تا بهتر از این شــوم. دوســت دارم پیشرفت کنم تا لژیونر شــوم یا اینکه در تیم شناختهشدهت­ری بازی کنم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran