Iran Varzeshi

ادامه درخشش مصلح در نیمفصل دوم

-

در حالی که با باز شــدن پنجــره نقل و انتقاالت پرســپولیس همه منتظر درخشش ســتارههای تازهوارد بودند، این شایان مصلح اســت که در ترکیب این تیم میدرخشــد. مصلــح در دو بازی مقابل پدیده و اســتقالل خوزســتان بهترین بازیکن پرسپولیس و به نوعی بازیکن برتر میدان هم بوده است. البته او مقابل فوالد و ســپیدرود هم نمایش خوبی داشت اما در بازی با اســتقالل خوزستان در حالی که تیمش اصال خــوب بازی نمیکرد، تنها بازیکنی بود که نمایشــی استاندارد ارائه میداد و حرکاتش امیدبخش و مثبت بود.

مصلح که در بازی بــا پدیده یک پنالتی گرفته بود، با هماهنگ کــردن حضورش در حمله و دفاع و تاثیرگــذا­ری در هر دو بخش کمکــم تبدیل بــه مدافع کنــاری قابلی در پرســپولیس میشــود که البته همچنان در مواقع بحرانی میتواند با ضربات سر خود هم موثر واقع شود.

به نظر میرســد حضور محمد نادری در پرســپولیس هم در درخشش مصلح بیتاثیر نبــوده چراکه بعــد از مصدومیــت محمد انصاری و مشــخص شــدن این موضوع که او تا پایان فصل نمیتواند بــه میادین برگردد، شــایان مصلح دیگر مثل هفتههــای پایانی نیمفصل اول بابت حضورش در ترکیب اصلی آســودهخاط­ر نیســت و خوب میداند که با کوچکتریــن نقصان یا عملکــرد ضعیف باید جایش را به نادری بدهد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran