Iran Varzeshi

موضع برانکو درباره بشار: بماند اما به قیمت

-

بشار رسن هنوز قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را تمدید نکرده تا در پایان فصل بازیکن آزاد به حســاب بیایــد و به راحتی بتواند به پیشــنهاده­ای تــازهاش فکر کند. پیشنهادهای­ی که همین االن هم آنها را در جیــب دارد اما فعال جوابشــان را نداده تا تکلیفش با پرسپولیس روشن شود.

مسووالن باشگاه پرســپولیس قبل از شــروع جام ملتهای 201۹ آســیا به این بازیکــن عراقی پیشــنهاد تمدیــد قرارداد دادند اما بشــار رســن گفته تا بعد از جام ملتها تصمیمی بــرای آیندهاش نمیگیرد که البته هنوز تصمیم نگرفته و به پیشنهاد پرسپولیس هم پاسخ نداده است.

خالصه اینکه قراردادش تمدید نشد تا شــایعهها از بیعالقگی برانکو ایوانکوویچ به ماندن او بگویند اما واقعیت این اســت که مرد کروات همچنان خواهان تمدید قرارداد این ستاره عراقی است.

برانکو به مســووالن باشگاه اعالم کرده که به ادامه حضور بشار رسن در پرسپولیس تمایل دارد اما باید مســائل مالی را مدنظر قــرار دهنــد تا باعــث ایجاد شــکاف بین بازیکنان تیمش نشود. سرمربی پرسپولیس نمیخواهد پیشــنهاد باشــگاه برای تمدید قرارداد بشــار باعث دلخوری سایر بازیکنان شود و مشــکالتی را در ادامه همکاری با او به وجود بیاورد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran