Iran Varzeshi

هدفگیری سهمیه المپیک با دست خالی

-

نخســتین گروه تیم ملــی تیراندازی کشورمان برای حضور در رقابتهای جهانی و کســب ســهمیه المپیک راهی هند شد. گروه نخســت از کاروان تیم ملی تیراندازی ایران بــه منظور حضور در مســابقات جام جهانی تفنگ و تپانچــه دهلینو، عازم هند شد. این مســابقات نخســتین جام جهانی تیراندازی در سال 2019 بهشمار میرود که در آن 16 سهمیه المپیک توزیع میشود. در رقابتهای جام جهانی هند 495 ورزشکار از 58 کشــور جهان حضور دارند که تیم ملی ایــران نیز با 15 ورزشــکار در این رقابتها حضــور خواهــد داشــت. ابراهیــم اینانلو، پوریا نوروزیان، مهیــار صداقت، امیرمحمد نکونــام، الهه احمــدی، نجمــه خدمتی و آرمینا صادقیان گــروه اول اعزامی تیم ملی تیراندازی را تشــکیل میدهنــد که از این نفرات، اینانلــو، هدایت فنی تیراندازان را بر عهده دارد.

گــروه دوم اعزامی هم روز سهشــنبه تهــران را به مقصــد هند تــرک میکند. الکساندر ســماکین (مربی تیم ملی)، مریم طالبی، حســین باقری، امیــر جوهریخو، مصطفی نصیری، وحیــد گلخندان، جواد فروغی، حســنا توتونچی، هانیه رســتمیان، گلنوش سبقتالهی و مینا قربانی نیز دومین گروه اعزامی را تشکیل میدهند.

فدراســیون و تیم ملی در حالی به این رویداد برای کســب ســهمیه امید بسته که مشکالت همیشــگی در تیم ملی تیراندازی وجود داشــت و ملیپوشــان بــا وجود این مشــکالت و کمبودها خــود را برای حضور در این رویــداد جهانی آماده کردند. البته با وجود این مشــکالت، مربیان تیم امیدوارند و پیشبینــی میکنند تعدادی از تیراندازان بتوانند امتیازهای خوبی را ثبت کنند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran