Iran Varzeshi

نهمین کلینشیت نیازمند مقابل تیم سابق

-

پیام نیازمند دروازهبان سپاهان در بازی هفته هجدهم مقابل پیکان توانســت در یک دیدار دشــوار دروازه خود را بسته نگه دارد و یک کلینشیت دیگر به نام خودش ثبت کند.

در ایــن بازی خــارج از خانه، مهاجمان پیــکان بارها حمــالت خطرناکی به ســمت دروازه ســپاهان تدارک دیدنــد که نیازمند با واکنشهای خــوب و به موقع خــود مانع از فروپاشی دروازه شــد. این نهمین کلینشیت نیازمنــد در طول لیگ برتر اســت و او پیش از این موفق شــده بــود، دروازه ســپاهان را مقابــل تیمهــای صنعتنفت آبــادان در دور رفت و برگشــت، پیــکان در دور رفت، نفت مسجدسلیمان، استقالل تهران، سایپا، پدیده و نساجی بسته نگه دارد.

نیازمند با توجه به شــرایط سنی خوبی کــه دارد عملکرد درخشــانی در فصل جاری در ترکیــب ســپاهان داشــته و توانســته به اوضاع آشفته دروازه ســپاهان در ‪3 2،‬ فصل اخیر پایــان دهد. نکته جالب این اســت که پیــام نیازمند نهمین کلینشــیت فصل خود را مقابل تیم ســابقش یعنی پیکان به دســت آورد. تیمی که نسبت به آن و البته مدافعانش شناخت خوبی داشت. سپاهان فصل گذشته 4 دروازهبــا­ن را در ترکیب خود امتحان کرد که هیچکدام عملکرد قابل قبولی نداشتند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran