Iran Varzeshi

سکوت شفر، تکذیب توفیقی، حمله به یک تیتر

ماجرای دژاگه-استقالل یک سال و ۳ ماه پیش

-

22 آبان ماه ســال 6931بود که تیتر یک ایرانورزشـ­ـی به ماجرای عالقه وینفرد شفر به جذب اشکان دژاگه اختصاص یافت. گزارش کامال موثقی که خیلی زود با واکنش مســووالن استقالل مواجهشد.بعدازاینکه­ایرانورزشی­ازماجرایعا­لقهشفربهجذ­ب این بازیکن پرده برداشت، سید پندار توفیقی در مصاحبهای اعالم کردکهاساسا­اینبازیکند­رلیستباشگا­هاستقاللنی­ست.

او از ادبیاتی همچون این خبرکذب است، با احترامی که برای دژاگه قایلیم این بازیکن را نمیخواهیم، برای اســتقالل حاشیه درستنکنیدو­یااینگونهع­باراتبرایح­ملهبهتیترا­یرانورزشی استفادهکرد­وفضایآنروز­ازسویاوورس­انههاینزدی­کشطوری سازماندهیش­دکهظاهراای­رانورزشیبا­انتشارچنین­خبریقصد حاشیهسازیب­رایباشگاها­ستقاللرادا­شتهاست.

وینفرد شفر نیز به دنبال مصاحبهای که پندار توفیقی با چند خبرگزاری انجام داده و گفته بود او عالقهای به جذب دژاگه ندارد، سیاست سکوت اختیار کرد تا آن اطالعرسانی درست به اصطالح استقاللیها بیشتر زیر سوال برود. صحت آن خبر اما بعد از نزدیک یک ســال و3 ماه تایید شد و وینفرد شفر بعد از شکستی که مقابل تراکتورســ­ازی داشت در مصاحبه با چند رســانه نزدیک به خود صراحتااذعا­نکردکهاشکا­نرابرایاست­قاللمیخواس­ته!

پرسشهایی که بعد از این تناقضگوییه­ای بزرگ به وجود میآید این اســت که چرا در آن زمان مســووالن باشگاه استقالل کوشیدنداین­خبرراتکذیب­کنندوحتیاز­زبانشفرعنو­انکردند که او هیچ عالقهای به جذب اشکان ندارد؟ پرسش دیگر این است کهچراسرمرب­یاستقاللکه­حاالباشکست­ازتراکتورس­ازیخودرا دربنبستمیب­یندهمانزما­نادعایتوفی­قیراتکذیبن­کرد؟شفر یکســالوان­دیقبلمسوول­نقلوانتقاا­لتاستقاللر­اباسکوت خودهمراهیک­ردتاماجرای­درخواســتک­تبیاشازباش­گاهبرای جذبدژاگهمس­کوتبماندور­سانهایکهای­ناطالعرسان­یراداشته حاشیهساز تصور شــود اما حاال خودش پرده از این راز برمیدارد و اعالممیکند­کهدژاگهراب­رایاستقالل­میخواسته!

اینکه در ماجرای جذب دژاگه، ســرمربی استقالل که یک سال و3ماه پیش غیرمستقیم موضوع را تکذیب کرده، زیر سوال رفته یا توفیقی که منتقلکننده اظهارات سرمربی استقالل بوده، شــاید دیگر اهمیتی نداشته باشد اما روشن است که در البهالی این ماجرای کهنه یک نفر حقیقت را به هواداران استقالل نگفته است.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran