Iran Varzeshi

تعلیق قرارداد کنستانت بعد از ۵۴ روز

قراردادهای‌بی‌حاصل،‌نتیجه‌یکه‌تاز ‌یهای‌مالک‌تراکتور

-

سایت رسمی باشگاه تراکتورساز­ی با انتشــار مطلبی اعالم کرد که قرارداد «کوین کنستانت» به دلیل عدم آمادگی و تشخیص تیم پزشکی باشگاه با توافق طرفین به حالت تعلیق درآمده است.

قــراردادی که با هیاهوی بســیار بســته شد و به واســطه آن محمدرضا زنوزی، مالک باشــگاه تراکتورســ­ازی در تــالش بود که انتقادهای ناشــی از فســخ قرارداد اروین را از خود دور کند و به وعــدهای که بابت جــذب بازیکن بزرگتری به جای ارویــن به هواداران داده بود، عمل کرده باشد.

البته که همان زمان، ســابقه بازی در تیم فوتبال آثمیالن، کنستانت را تا مرز تبدیل شدن به بمب نقل و انتقاالت تراکتورســ­ازی پیش میبرد اما نکتهای که زنوزی در هنگام عقد قرارداد با این بازیکــن به آن توجهی نداشــت، تأیید سرمربی تیم و انجام تستهای پزشکی پیش از عقد قرارداد بود.

کنســتانت زمانــی کــه باشــگاه تراکتورساز­ی تبریز با محمد تقوی قطع همکاری کرده بود و سرمربی نداشت به این باشگاه پیوست. در واقع این بازیکن بدون آنکه مورد تاییــد «جرج لیکنز» ســرمربی فعلی تیم باشــد با باشــگاه تراکتورســ­ازی قرارداد بست. قراردادی که در بوق و کرنا شــد تا هیچ کس به این موضوع که این بازیکن از طریق چه کانالی و با تایید کدام مربی تیم به تبریز آمده است، نپردازد.

محمدرضا زنوزی، مالک باشــگاه تراکتورســ­ازی که در ابتدای فصل این باشــگاه را خرید، گفته بود که در امور فنی تیم اجــازه دخالت بــه هیچکس را نمیدهــد و خــودش هــم در امور مدیرعامل تیــم دخالت نخواهد کرد. او در قراردادهای­ی که میبســت بخصوص قرارداد کنســتانت این صحبت خود را به خوبی معنی کرده اســت اما مشکل اینجاست که این قراردادهای خودسرانه تا اینجا حســابی به ضرر تراکتورساز­ی شده است.

در شــرایطی کــه تراکتورســ­ازی میتوانســت با جذب مهاجمی کارآمد، موفقیــت تیمش را در نیــم فصل دوم تضمیــن کند اما با عقد قراردادی ســه و نیم ســاله با کنســتانتی که 14 ماه از میادیــن فوتبــال دور بــود، یکی از شانسهای خود در فصل نقل و انتقاالت را سوزاند و برای جذب او تنها به سابقه بازیاش در آث میالن اکتفا کرد.

نتیجه عقد چنین قراردادهای­ی این است که فقط 45 روز بعد از عقد قرارداد با کنســتانت، باشگاه تراکتورساز­ی خبر از تعلیق قرارداد او میدهد. همانطور که قرارداد با توشاک به نتیجه دلخواهی که انتظارش میرفت، ختم نشد و همینطور قراردادهای­ی مثل قرارداد با اروین!

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran