Iran Varzeshi

برانکو: خوشحالم که خیلیها به بردهایمان عادت کردهاند

پدیده از ما عبور میکرد جام در دستش بود

-

برانکو بعد از پیروزی مقابل پدیده در جام حذفی و رسیدن به نیمهنهایی در نشســت خبری گفت: بازی سرد بود برای ما و شما اما قلب ما بعد از برد گرم شــد. برای پنالتی زدن باید بازیکنان تمرکزشــان را حفظ میکردند و پنالتی میزدند و این اتفاق افتاد. از هواداران تشکر میکنم که در این هوای ســرد به ما اعتماد داشــتند و تشویقمان کردند. بعد از ســومین مرتبه در پنالتیها به نیمهنهایی صعود کردیم. مســتحق برد بودیم و تیم بهتر بودیم. از نظر آماری هم برتر از تیم پدیده بودیم و به بازیکنانم تبریک میگویم.

برانکو در مورد اینکه پرســپولیس مثل فصل گذشــته نیست و بینظم فوتبــال بازی میکند گفت: همیشــه میتوانیم بحث کنیم که میتوان بهتر بود یا نه؛ متاســفم که شما تیمی مثل پدیده را دستکم گرفتید. در جلسه قبــل از بازی به بازیکنانم گفتم من تجربــه بازیهای دیگر را هم دارم، این یک بازی بزرگ بود. پدیده شاید اسم شاخصی نداشته باشــد اما تیمی بسیار سازماندهی شده است و خیلی خوب بازی میکند و بازی مقابل این تیم بســیار سخت اســت. جدول لیگ هم نشان میدهد که این تیم چه کیفیتی دارد.

ســرمربی کروات ســرخها گفت: در کنار استقالل، ســپاهان و تراکتورساز­ی تیم پدیده هم یکی از مهمترین کاندیداهای قهرمانی است اما درســت اســت که باید مدام تالش کنیم تا بهتر شــویم. ما در همه بازیها بهتر از حریفان بودهایــم. تیم خوبی هســتیم و بعد از 12 روز ســومین بازی خودمان را انجام دادیم. پدیده خیلی روی این بازی حســاب کرده بود زیرا در صورت برد، تیم ســپاهان باید به مشهد میرفت و حساب میکرد اگر پرســپولیس را رد میکرد جام در دستش بود. بهخاطر بازیکنانم و هواداران خوشحالم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه از بازی بودیمیر راضی خواهید بود یا نه گفت: تا به حال متوجه شده باشید خیلی کم و حتی میتوانم بگویم هرگز در مورد اسم بازیکنان در نشست خبری حرف نمیزنم؛ چه خوب بازی کرده باشــند چه بد. در صدر برنامههایم تیم را میگذارم. تیم از همه مهمتر است. دیــروز هم گفتم 6-5 بازیکن جدید داریم که آنها باید خودشــان را تطبیق بدهند با تیم که برای این کار نیاز به زمان دارند. طبیعی است که میخواهیم هماهنگی این بازیکنان با تیم سریعتر انجام شود اما در فوتبال و ورزش هیچ چیز یک بار انجام نمیشــود. آنچه مهم اســت اینکه از همه رقبایمان برتر بودیم و تیم هم قطعا نوســان خواهد داشت. خوشــحالم که خیلیها عادت کردهاند که باید بازیها را راحت ببریم. برانکو در مورد اینکه با فشرده شدن بازیها وضعیت پرسپولیس چگونه خواهد شد گفت: بابت کادر بازیکنانی که داریم خوشــحالم. باید این برنامه فشرده را مدیریت کنیم و بازیکنانی داریم که از دقیقه اول میتواننــد بازی کنند. نادری را دیدید که به جای کاپیتان وارد زمین شد و با تیم هم هماهنگ بود. ملی پوشان هم یک ماه از تیم دور بودند. بشار رسن هم همینطور برنامه آماده سازی آنها با باشگاه متفاوت بود و برنامههای روحی و روانیشــان هم فرق داشت. باید ترکیبی پیدا کنیم که به بازیکنان هم استراحت بدهیم و هم بتوانند همه بازی کنند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran