Iran Varzeshi

علیپور: چیپ من جواب برزای بود

-

مهدی ترابی: بازی خیلی خوبــی بود. پدیــده تیم خوبی است. خدا را شکر که توانستیم ببریم و بــه مرحله بعدی صعود کنیــم. به هر حــال پدیده تیم ضعیفی نیست. این تیم در لیگ هم نتایج خوبی گرفته اســت و خدا را شــکر که توانستیم این تیم را شکست دهیم و به مرحله بعدی صعود کنیم.

علی علیپور: بازی سختی بود. خدا را شــکر که توانستیم به پیروزی برســیم و به مرحله بعد صعود کنیــم. برزای حرکت زشتی انجام داد. آدم بهتر است قبل از اینکه کاری انجام دهد در موردش فکر کند. حرکت برزای باعث شــد بازی برگردد. ضربه چیپ در جــواب حرکت بهنام برزای بود. البتــه برزای متوجه اشتباهش شد و عذرخواهی کرد.

احمــد نوراللهــی: بازی سختی بود و حساسیت داشت. خدا را شکر که توانستیم صعود کنیم و در این دو سه سال اخیر با وجود اینکه موفق بودیم ولی در جام حذفی نتوانستیم نتیجه بگیریم. خدا را شکر میکنم به جمع 4 تیم رســیدیم و بازی با ســپاهان هم بازی سختی است که انشاءا... از آن بازی هم برنده بیرون میآییم.

حقیقــت این اســت که پرداختیهای­ــی کــه پیرامون بازیهای آســیا به ما دادهاند، به شــکلی بوده که شاید تالش بازیکنان دیده نشده، پرسپولیس با حمایت مــردم و تالش همه بازیکنان به فینال آســیا رفت و پاداشی هم که به باشگاه رسیده حاصل تــالش بازیکنان و کادر فنی بود. متاســفانه ما تا امروز فقط 35 درصد پــول گرفتیم و دو ســه ماه دیگر هم لیگ تمام میشود. مدیریت البته قولهایی داده و روز گذشته (یکشنبه) هم این کار را انجام داد و امیدواریم این وعدهها عملی شود. امیدوار هســتم بعد از پایان مسابقات امسال هم بتوانیم قهرمان شویم.

امید عالیشــاه: بازی خیلی خوبی بود. خدا را شکر توانستیم در ســرما حریف را شکســت بدهیم. بازی ســختی را انجام دادیم. انتظار داشتیم هواداران بیشتری به ورزشــگاه بیایند تا در 90 دقیقه به پیروزی برســیم اما با این حال خدا را شــکر که توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran