Iran Varzeshi

تیم ملی با مربی موقت در فیفادی مارس؟

حضور در تورنمنت چهارجانبه چین فعال روی هوا

-

وقتــی مازیار ناظمــی توئیت کرد کــه مربیان خارجی برای تیم ملی صف کشــیدهاند به نظر میرسید فدراسیون فوتبال به ســرعت جانشــین کارلوس کیروش را مشخص کند و برای این کار مهم عجله دارد اما آنطور که از شــواهد امر پیداست فدراســیون فوتبال به این ســرعت برای تیم ملی مربــی انتخاب نخواهد کرد.

در نشســت هیات رییســه حمید استیلی گزارشــی از تیم امید ارائه داد و ضمن تشــکر از فدراســیون فوتبال و باشــگاهها اعالم کرد تمرینات تیم امید از 11 اســفند آغاز میشــود و کرانچار انتظار دارد در ایــن اردو همه بازیکنان حاضر شــوند چرا که این آخرین اردوی تیم امید اســت که منجر به بازیهای مقدماتــی المپیــک 2020 میشــود. تیم امید در دهــه اول فروردین ماه در روزهای دوم، چهارم و ششــم فروردین بــا تیمهای عراق، یمن و ترکمنســتا­ن مسابقه خواهد داد.

از سوی دیگر تیم ملی در ماه مارس بر اساس برنامه از پیش تعیین شده قرار بــود در تورنمنــت چهــار جانبه چین شــرکت کند که اگر انتخاب ســرمربی برای تیم ملی به طول بینجامد شــاید این تورنمنت را از دست بدهد.

البته تیم ملی در گذشــته هم به دفعــات روزهای فیفا را از دســت داده بود. این احتمال وجــود دارد تیم ملی در ماههای اولیه فعالیت با مربی موقت استارت بزند. مربی که قرار است بعد از آمدن مربی خارجی دستیار او شود.

گفته میشــود با توجه به تنگنای مالی فدراســیون فوتبال مربی خارجی تیــم ملی نزدیک به بازیهای رســمی انتخاب خواهد شد تا فدراسیون فوتبال در این زمینه صرفهجویی کرده باشــد. ضمن اینکه قرار اســت مربی برای تیم ملی انتخاب شــود که دســتمزد او از کارلوس کیروش پایینتر باشد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran