Iran Varzeshi

حضورتماشاگ­ر،چالشبزرگتی­مامیددرنور­وز

ورزشگاه پاس آماده میزبانی از بازیهای مقدماتی المپیک

-

سومین نشســت هماهنگی برگزاری بازیهــای گــروه ســوم از دور مقدماتی بازیهای المپیک 2020 عصر یکشنبه در مجموعه پاس قوامین تهران برگزار شد.

در ایــن نشســت کــه مســووالن و نمایندگان فدراســیون فوتبال و همچنین تیم المپیک حضور داشتند، آخرین اقدامات صورت گرفته به منظور برگزاری رقابتهای گروه سوم مورد ارزیابی قرار گرفت.

پیــش از آغــاز این نشســت آخرین وضعیت زمین چمن ورزشگاه پاس قوامین مورد بررســی قرار گرفت و مسووالن تیم امیــد از این زمین پس از اقدامات ترمیمی صورت گرفته بازدید به عمل آوردند.

همچنیــن هماهنگیهــ­ای الزم در خصوص میزبانی از ســه تیم عراق، یمن و ترکمنســتا­ن، داوران حاضر در رقابتها و نمایندگان ایافسی به عمل آمد.

اتخاذ تدابیر مناســب به منظور جذب حمایت هواداران فوتبال و تشویق تیم امید از دیگر موضوعات مورد بحث در این جلسه بود که بــا هماهنگی فدراســیون فوتبال، شــهرداری تهران و هیات فوتبال اســتان تهران تدابیری در این خصوص اندیشــیده شد.

البته با توجه بــه زمان بازیها که در تعطیالت نــوروز و روزهای ابتدایی ســال برگزار میشــود حضور تعداد تماشــاگرا­ن قابل توجــه در ایــن ورزشــگاه میتواند بزرگترین چالش برای مســووالن تیم امید باشــد هر چند بعضا بازیهای برگزار شده ملی و باشــگاهی در نوروز تماشاگر زیادی داشته است. گفتنی اســت ورزشگاه پاس واقع در شــهرک اکباتان از دوم تا ششــم فروردین ماه سال 1398 میزبان مسابقات گروه ســوم مرحلــه مقدماتــی المپیک با حضور تیمهای زیر 23 ســال ایران، عراق، ترکمنستان و یمن خواهد بود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran