Iran Varzeshi

برنامه پلیآف مشخص شد

-

در پایان مرحله مقدماتی لیــگ برتر والیبــال، تیمهای شــهرداری ورامیــن، پیکان، خاتم اردکان، فوالد سیرجان، پیام خراسان، کاله مازندران، ســایپا و شــهرداری گنبد به ترتیــب در ردههــای اول تا هشتم لیگ برتر قرار گرفتند و بــه مرحله پلــیآف صعود کردنــد. بــه ایــن ترتیب در مرحله حذفی تیمهای اول با هشــتم، دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با ششم دیدار میکنند.

در رقابتهای این مرحله، بازیها به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار میشود. به این صورت که بازی رفت در زمین تیمی کــه جایــگاه باالتری داشته برگزار میشود و بازی برگشــت در زمین تیم دیگر. اگر نیاز به برگزاری بازی سوم بــود، تیم برتر یا بــه عبارتی چهار تیم اول جدول، میزبان خواهنــد بود تــا تکلیف تیم صعود کننده مشخص شود. برنامه کامل مرحله پلی آف

لیگ برتر: شــهرداری ورامین - شهرداری گنبد پیکان - سایپا خاتم اردکان - کاله مازندران پیام خراسان - فوالد سیرجان ایرانیان

طبق اعالم سازمان لیگ فدراسیون والیبال رقابتهای پلیآف لیگبرتــر نیز از یکم اســفند ماه ۷9۳1 به میزبانی تبریــز و به صــورت متمرکز برگزار خواهد شد.

گفتنــی اســت در پایان مرحلــه مقدماتــی لیــگ، تیمهــای شــهرداری تبریز، شــهروند اراک، شــهرداری ارومیــه، عقــاب نهاجــا و دورنــای ارومیه با ایســتادن در ردههای نهم تا ســیزدهم از دور رقابتهــا کنار رفتند. طبق اعالم سازمان لیگ، سه تیم شــهرداری ارومیه، عقاب و دورنــا به لیگ دســته اول ســقوط خواهند کرد تا لیگ بعــدی با صعــود دو تیم اول دسته یک، دوازده تیمی شود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran