Iran Varzeshi

‌دو‌شرط‌زیدان‌برای‌پیوست‌ن ‌به‌چلسی

-

زینالدین زیدان حاضر است مربی چلسی شود، به شــرط آن که باشگاه دو شرط او را برآورده کند. مائوریتسیو ساری، مربی فعلی چلسی تحت فشار شدیدی اســت، چرا که فصل سختی را پشت ســر میگذارد و زیدان حاضر است جانشین او شود.

این مربی ســابق رئال مادرید دو شرط پیش پای چلسی گذاشته است. نخســتین شــرط او این است که ادن آزار در چلســی بماند. شــرط دوم او هم این اســت که 200 میلیون پوند بودجه برای نقل و انتقاالت در اختیار داشــته باشــد و بتواند در کنار مارینا گرانوفســک­ایا، مدیر باشگاه، در خرید بازیکن صاحبنظر باشد.

منابــع نزدیــک بــه ایــن مربی فرانســوی میگوینــد کــه او چندان انتظار ندارد که مربی چلسی شود، چرا که آینده ســاری فعال در دستان خود اوست.

اگر ساری نتواند فصل را در میان چهار تیم برتر جدول به پایان برساند و جامی هم کسب نکند، احتماال از کار برکنار خواهد شد.

رسیدن به لیگ قهرمانان، چه از طریق کسب ســهمیه از لیگ و چه از طریق فتح لیگ اروپا، اولویت چلســی در این فصل است.

در صورتــی که ســاری موفق به انجام این کار نشــود، سران چلسی به سراغ زیدان خواهند رفت، که سه بار با رئال مادرید فاتح لیگ قهرمانان شده است. سهشنبه 30 بهمن لیگ قهرمانان اروپا مرحله یکهشتمنهای­ی (دور رفت) لیون.................................................................................................. بارسلونا 23:30 لیورپول ........................................................................................ بایرنمونیخ 23:30

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran