Iran Varzeshi

رضاوند: امیدوارم نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشیم

-

رضاوند برای بازی دوم پلــیآف مقابل الریان قطر هم شــانس اول تیم علــی دایی برای گل زدن اســت. البته در کنار او بازیکنان دیگری مثل آرمان رمضانــی ...و حضور دارند که تالش میکنند در گل زدن موفــق باشــند اما ظاهرا حــاال همه تیم روی رضاوند حساب باز کرده.

رضاونــد که به لحاظ روحی هــم کامال آماده بازی با الریان قطر اســت، درباره این بازی از مرحله پلیآف لیگ قهرمانان آسیا میگوید: «بازی سختی با الریان قطر داریم.

ایــن تیم تجربه باالیی در فوتبال آســیا دارد. امیدوارم بازی خوبــی مقابل این تیم انجام دهیم و بتوانیم نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشــیم. ما جوانهای خوبی داریم و تیم خوبی هستیم. به اینجا آمدیم تا برنده بازی باشیم.

تیم ما برای بازی سهشنبه انگیزه زیادی دارد. بازیکنان ما جوان هســتند و دوست دارند خودشان را در آسیا نشــان دهند. در این بازی با همه قوا به میدان خواهیم رفت.»

هافبک جوان ســایپا در رابطــه با تفاوتهای تیمش با الریان هم توضیح میدهد: «سایپا یک تیم کمهزینه و جوان اســت اما الریان هزینههای زیادی انجام داده تا بتواند در لیگ قهرمانان آســیا شرکت کند.

با این حال ما هم االن نماینده ایران در آســیا هســتیم و امیدواریــ­م با دعای خیر مــردم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. خدا را شکر شرایط تیم خوب اســت و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتهایم. از لحــاظ روحی و روانی هم بچهها در شــرایط خوبی قرار دارند و آماده بازی با الریان هستیم.»

 ??  ?? آرش رضاوند هافبک سایپا در بازی اول پلیآف لیگ قهرمانان آســیا مقابل پنجــاب هند به خوبی درخشید و توانست 2 گل ارزشمند بزند.
آرش رضاوند هافبک سایپا در بازی اول پلیآف لیگ قهرمانان آســیا مقابل پنجــاب هند به خوبی درخشید و توانست 2 گل ارزشمند بزند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran