Iran Varzeshi

باشگاه‌ترکیه‌ای‌پول‌آبی‌ها‌را‌نمی‌دهد

-

فیفا‌اهرم‌فشار‌استقالل ‌یها‌علیه‌ترابزون

امیرحســین فتحی وقتی بعد از کنار گذاشــته شــدن افتخاری سکان مدیریت باشــگاه اســتقالل را برعهده گرفت یکــی از کارهایی که برای این باشگاه انجام داد، روشن کردن تکلیف انتقال مجید حسینی به ترابزون ترکیه بود. جایی که فتحی توانست ۰۰۶ هزار دالر آورده برای استقالل داشته باشد و از این انتقال برای باشگاه یک درآمد خوب کسب کند. درخصوص ماجرای مجید حسینی شنیده شــده است که باشگاه استقالل ۰۰۲ هزار دالر نقد و یک فقره چک به مبلغ ۰۰۴ هزار دالر از ترابزون دریافت کرده تا نســبت به صدور مجوز بازی این بازیکن اقدام و آن را صادر کند.

حاال این ۰۰۴ هزار دالر که حسابی این روزها به درد استقالل میخورد تا بتواند برخی مشــکالت مالی خود را حل و فصل کند گویا قرار نیست نقد شود چون طرف ترکی اعالم کرده که پولی فعال در بساط ندارد. بابت بدقولی ترکها گویا باشگاه استقالل به فیفا شکایت کرده است.

شــکایتی که با توجه به صدور مجوز بازی از طرف باشــگاه ایرانی برای این بازیکن این مفهوم را دارد که استقالل تمام و کمال پول خود را دریافت داشــته تا رضایت این بازیکن را صــادر کند. به همین خاطر این ابهام وجود دارد که اگر این ماجرا درســت باشد شــاید کار استقالل از طریق فیفا بابت دریافت مطالباتش از ترابزون به جایی نرســد. باید دید اگر شکایتی صورت گرفته باشــد واکنش فیفا به این خواست و شکایت استقالل چگونه خواهد بود؟

کریمی‌چطور‌به‌لیست‌استقالل‌اضافه‌می‌شود؟‌

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran