Iran Varzeshi

نزدیک‌بود‌اشتباه‌شفر‌کار‌دست‌استقالل‌بدهد

-

باشگاه استقالل در اواسط نیم فصل اول فوتبال ایران با بازیکنی به نام رضــا کریمی قرارداد امضا کرد. او فصل قبل در گســترش فوالد تبریز بازی میکرد و بعد از تایید شــفر به جمع بازیکنان جوان آبیپوشان تهرانی اضافه شد. کریمی که در ابتدای حضورش مصدوم بود تا پایان نیم فصل با استقالل تمریــن کرد و حتی شــفر در مصاحبههایی که در تعطیالت نیم فصل انجام داد از او در کنار اللهیار صیادمنش، رضا آذری و ســجاد آقایی بهعنوان یکی از جوانهای آیندهدار تیمش یاد کرد.

نکته عجیب این است که شفر قصد داشت در بازی با تراکتورساز­ی نام او را در لیســت 18 نفره تیمش قرار بدهد که به یکباره متوجه شد مدیران باشگاه یادشان رفته است قرارداد این بازیکن را در سازمان لیگ ثبت و کارت بازیاش را ثبت کنند.

فریبرز محمودزاده رییس کمیته نقل و انتقاالت ســازمان لیگ در این باره گفت: «آقایی به نام قاســمی، از باشگاه اســتقالل رضا کریمی را خارج از فصــل نقل و انتقاالت آورد تا بــرای او کارت بازی بگیرد که چون این کار غیر قانونی بود ما با آن اکیدا مخالفت کردیم. باشــگاه اســتقالل میخواهد از ســهمیه آزاد فیفا اســتفاده کند و قرارداد این بازیکن را ثبت کند. به این ترتیب او بعد از ثبت قراردادش در ســازمان لیگ میتواند برای استقالل به میدان برود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran