Iran Varzeshi

خسرو‌حیدری:‌کی‌گفته‌من‌مصدومم‌و‌نم ‌یتوانم‌بازی‌کنم؟

-

اســتقالل با مشــکالت عدیدهای مواجه اســت و این مشــکالت بعد از باخت به تراکتورساز­ی بیش از همیشه باعث به وجود آمدن اختالفها در این باشگاه شده است.

خســرو حیدری، بازیکن باسابقه آبیها به بخشــی از این مشــکالت و ضعفها اشاره دارد: «ای کاش شرایطی فراهم میشــد و هواداران استقالل از نزدیک وضعیت تیم را میدیدند. واقعاً در زمینهایــی که تمریــن میکنیم، امــکان برگزاری تمریــن وجود ندارد. استقالل نیاز به زمین باکیفیت دارد اما از این زمیــن به آن زمین میچرخیم. برای باشــگاه بزرگ استقالل خیلی بد است که نمیتواند زمین تمرین داشته باشد. پیش از اردوی ترکیه، بازیکنان قصد داشتند تمرین نکنند اما بهخاطر مسابقات مهمی که در پیش داشتیم و همچنین بهخاطر هواداران و رقابتهای لیگ قهرمانان آســیا تصمیم گرفتند در تمرینات شــرکت کنند اما فکرش را نمیکردیــم پــس از اردوی ترکیه محل مناســبی برای برگزاری تمرین نداشته باشیم. پیش از بازی مهم برابر تراکتورساز­ی زمین تمرین نداشتیم و هر روز در زمینهای مختلف با کیفیت پایین تمرین میکردیم.»

حیــدری اعتراضش به شــرایط اســتقالل را اینگونه علنــی میکند: «وقتــی باشــگاه بــرای بازیکنــان ســرمایهگذ­اری میکند، بایــد بداند مهمترین مساله داشتن زمین مناسب برای یک تیم است. االن افرادی چون کامران منزوی به هیات مدیره باشگاه استقالل آمدهاند که سابقه زیادی دارند و میتوانند به استقالل کمک کنند تا مشــکالت حل شــود. قرارداد حامی مالی قبلی تمام شده و یکسری حواله بابت طلــب بازیکنان دادهاند که موعد وصول بیشــتر آنها برای تاریخ سیام دیماه اســت. همین مســاله معضل بزرگی محســوب میشــود. نیمفصل دوم شروع شده ولی ما تنها ۰3 تا 35 درصد دریافتی داشــتهایم.» حیدری غیرمستقیم از رفتار امیرحسین فتحی هــم انتقاد دارد: «امیرحســین فتحی بارها توضیحاتــی داده مبنی بر اینکه دنبال زمین و پول هستند. به هر حال یکســری کارها باید انجام شود، وگرنه مقابل الهالل در لیگ قهرمانان آســیا نمیتوانیم بــازی کنیم. با این زمینها چطــور میتوانیم مقابــل الهالل بازی کنیم؟»

حیدری حتی از بازی نکردنهایش هم در ترکیب اســتقالل ناراحت است و اینگونــه گله میکنــد: «در اردوی ترکیــه تمرینات خوبــی انجام دادم و در دیدارهای دوســتانه به میدان رفتم و پاس گل دادم. نمیدانم چه کســی گفته من مصدوم هســتم! در صورتی کــه آماده بازی کردنم و با توجه به در پیش بــودن رقابتهای لیگ قهرمانان آســیا میتوانم به تیم کمک کنم. من آمادهترین حیدری چنــد فصل اخیر هستم و انتظار دارم بازی کنم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran