Iran Varzeshi

فرشید‌جای‌کریمی‌را‌م ‌یگیرد؟

باقری‌همان‌بازیکنی‌که‌شفر‌می‌خواهد

-

استقالل چهارشــنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف پارسجنوبیج­م خواهد رفت. اســتقاللی­ها که هفته گذشــته فرشید باقری و محمد دانشگر را بهدلیل محرومیت در اختیار نداشتند، در بازی با پارسجنوبــ­ی میتواننــد از این دو بازیکن استفاده کنند.

طارق همام تنها مصدوم اســتقالل اســت که در این دیــدار غایب خواهد بود اما گفته میشــود علی کریمی هم بهدلیل آماده نبودن شــاید در ترکیب اصلی جایی نداشته باشد.

ایــن بازیکن روز گذشــته تمرین اختصاصــی انجــام داده بود. فرشــید باقــری در دیدار اســتقالل و پیکان با یک اشــتباه عجیــب و دریافت کارت زرد دیدار با تراکتورســ­ازی را از دست داد تا استقاللیها در دیدار بزرگ هفته هجدهــم مهره کلیدی خــود در مرکز زمیــن را در اختیار نداشــته باشــند و همین موضوع پاشــنه آشیل تیم شفر شد.

فرشــید باقــری که از روز شــنبه تمرینات خود را با استقالل آغاز کرده، انگیزه زیادی برای جبران اشــتباه قبلی خود دارد. این هافبک آماده اســتقالل که در بازگشــت به مســابقات شانس زیــادی برای حضــور در ترکیب اصلی اســتقالل دارد و احتماال باز هم از ابتدا به میدان میرود، در هفتههای گذشته و بهویــژه در دیدارهای پایانی نیمفصل مهرهای کلیدی برای تیم شــفر بوده و بازگشت و آمادگی او میتواند در دیدار روز چهارشنبه به استقالل کمک زیادی کند.

باقــری که ایــن روزهــا انتقادات زیادی را برای این اشــتباه خود تحمل میکرد امیدوار اســت بــا یک نمایش خــوب و شــاید گل زدن، غیبــت در دیــدار با تراکتورســ­ازی را تالفی کند. باقــری از جملــه بازیکنانی اســت که شــفر عالقه خاصی به بــازی او دارد و در صحبتهایــش از این بازیکن تعریف میکند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran