Iran Varzeshi

زرینه: خلیلی حتما موفق میشود

-

«به نظر من انتخاب بسیار شایستهای بود چرا که محسن خلیلی فردی بادانش، فنــی و بااخالق اســت و قطعــا از عهده مسوولیت سنگین سرپرستی پرسپولیس برمیآیــد.» این نخســتین واکنش فرید زرینه پزشــک پیشــین پرســپولیس به سرپرســتی محسن خلیلی در پرسپولیس است.

زرینــه با اشــاره به حضــور دوباره خلیلــی در پرســپولیس میگوید: «من این انتخاب را به محسن خلیلی و باشگاه پرســپولیس تبریــک میگویم. ایشــان پیشکسوت پرسپولیس به حساب میآید و چند سال برای این تیم زحمت کشیده و افتخار آفریده اســت. به نظر من انتخاب شایســتهای بــود چرا کــه خلیلی فردی بادانــش، فنــی و بااخالق اســت و کامال مشــخص است که از عهده این مسوولیت سنگین برمیآید.»

او ســپس میگویــد کــه قهرمانی پرســپولیس در لیگ هفتــم و آقای گلی خلیلی را فراموش نکرده اســت: «از حق نگذریم در آن فصل نقش محسن خلیلی در قهرمانی پرسپولیس بسیار پررنگ بود و نمیشــود آن را انکار کرد. هر چند همه بازیکنان موثر بودند اما در برخی از بازیها کــه تیم خــوب بازی نمیکرد، محســن خلیلی از یک موقعیت گل میســاخت و پرسپولیس سه امتیاز را میگرفت.

خلیلی در آن فصل 18 گل زد و آقای گل شد اما برخی گلهایش واقعا حساس بود. مثل بازی رفت و برگشت مقابل سایپا که با هــوش و ذکاوت خودش دقیقه 90 گل زد و شــاید اگر هر کدام از این گلها زده نمیشد، تیم قهرمان نمیشد. آن هم با 6 امتیازی که از ما کسر کرده بودند.»

شــرایط فعلــی پرســپولیس را هم زرینــه اینطور ارزیابــی میکند: «پرســپولیس با درایت آقای برانکو دو سال قهرمان شده و حاال برای سومین قهرمانی خیز برداشــته است. از سویی ایشــان تیم را با دست خالی به فینال آسیا بردند که نشان میدهد واقعا فرد بادانش و توانمندی هســتند. امیدوارم پرســپولیس باز هم قهرمان شود و دل میلیونها هوادارش را شــاد کند. این آرزوی قلبی همه ماست.»

او که بعد از نزدیک به دو دهه حضور در پرســپولیس به آمریکا سفر کرده بود، چند وقت پیش به تهران برگشــت و حاال درباره این بازگشت میگوید: «آنجا موفق به اخذ مدرک دکترای فیزیوتراپی شدم و در بورد آمریکا کار میکردم. مدتی هم با تیم اوسیبلوز کار کردم اما حاال برگشتهام تــا علم، دانــش و تجربــهام را در اختیار هموطنان خودم بگذارم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran