Iran Varzeshi

تشکر از پرسپولیسیه­ا

- ‪Houman Jafari‬

یک تشکری هم داشته باشیم از مسووالن باشگاه پرســپولیس که برای جلب توریســتها­ی بیشتر بودیمیر را جذب کردهاند. واقعا خاطره اوکراینیها زنده شد. االن کیروش حسرت این را میخورد که چرا ایران را ترک کرد تا فرصت به این خوبی برای متلک انداختن به برانکو را از دست بدهد.

وضوح

کار به جایی رســیده که منشا هم بعد از یکی دو هفته حضور در اســتقالل اعالم کــرده اوضاع در پرســپولیس بهتر بود! همه اینها البته هنر دست مدیران قبلی اســتقالل اســت که برای ما کالس میگذاشتند که ما امسال یک ریال هم بدهی باال نیاوردهایم. بله! منتهی بیست میلیارد از سال بعد پیشخور کردید که االن دست مسووالن باشگاه را در پوست گردو نگه داشته. یکی به افتخاری زنگ بزند و یــک مصاحبهای از او بگیرد ببینیم نظرش در این مورد چیســت که هنوز هم اثراتش در تیم به «وضوح» حس میشود!

کاله گشاد

یک تشــکری هم داشته باشیم از آقای زنوزی که خــودش بازیکن میآورد، خودش مذاکره میکند، خودش آزمایش پزشکی میگیرد، خودش بازیکن را جــذب میکنــد و بعد که میفهمــد چه کاله گشادی ســرش رفته پزشک تیم را میاندازد جلو که طرف را بیرون کنید! اعالم شــده که کنستانت یک بیماری بدی داشته که نمیشود بیان کرد ولی اگر حالش خوب شد به تیم برش میگردانیم! ای بابا! بنــده خدا ایدز و هپاتیت دارد؟ دلش درد میکند؟ شــکم روش دارد؟ رباطش سرما خورده؟ شکســت عشقی خورده؟ دقیقا چه دردی دارد که هم نمیتوانیــ­د نگهش دارید هــم امیدوارید که حالش خوب شود؟ دل آدم هزار راه میرود. خودتــان را بگذارید جای مادر این بچه! در والیت خودشــان نشســته که یکدفعه میبیند در کانال تلگرامــی هدهدنیوز، خبر میآید که پســرش به علت یک بیمــاری بد و اعالم نشــده، از تراکتور بیرون شده! مادر دلش هزار راه میرود. نکنید این کار را!

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran