Iran Varzeshi

بازگشت‌رویایی‌‌ذو ‌بآهن

-

تیم ذوبآهن در مرحله پلیآف لیگ قهرمانان آســیا و در ورزشگاه نسبتا خالی ثانی بن جاســم مقابل الغرافــه قطر قرار گرفت و از شکست 2 بر صفر نیمه نخست یک پیروزی شیرین ساخت.

شــاگردان منصوریــان در دور قبلی مقابل الکویــت کویت قــرار گرفتند و با شکســت دقایق پایانی این تیم به ایستگاه الغرافه قطر رســیدند. از طرف دیگر یاران مهدی طارمی نخســتین دیــدار خود در لیگ قهرمانان را تجربه میکردند.

در ایــن مســابقه ذوبآهن شــروع ضعیفــی داشــت و دو گل در نیمــه اول خــورد. دقیقــه 22 تیم میزبــان در یک ضد حمله صاحب موقعیت شــد و حاتم با کنترل عالی سینه و در ادامه با پاس آرامی توپ را به عالءالدین رســاند و این بازیکن جوان با شــوتی سرضرب و بسیار زیبا گل اول الغرافه را به ثمر رساند.

دقیقه 36 هم احمد عالءالدین زننده گل اول در داخل محوطه جریمه پاســی را برای طارمی ارسال کرد که این مهاجم ایرانی با بغل پا سرضرب گل دوم الغرافه را وارد دروازه مظاهری کرد.

در نیمــه دوم تیم منصوریان متحول شــد. فقط دو دقیقه از شــروع این نیمه گذشــته بود کــه شــاگردان منصوریان از ســمت چــپ زمین پرتاب اوتــی را به محوطــه جریمه انجام دادنــد و در ادامه هادی محمدی با ضربهای آکروباتیک توپ را به نقطه پنالتی فرســتاد تا اوســاگونا با ضربه سر زیبایی گل اول تیمش را به ثمر برساند.

این تازه شروع آتشبازی ذوبیها بود چراکه دقیقه 59 سیدمحمدرضا حسینی بهعنوان تعویض طالیی منصوریان شناخته شــد و از سمت راست زمین سانتر دقیقی را بــه محوطه جریمه انجام داد و مطهری با استفاده از خروج اشــتباه گلر الغرافه با ضربه سر گل دوم را وارد دروازه کرد.

ذوبآهن در بیســت دقیقــه پایانی برای گل ســوم فشــار آورد و بعد از یکی دو موقعیــت عالی گل ســوم را هم زد تا بازگشتی بزرگ داشــته باشد. دقیقه 78 سبزپوشــان اصفهانی از سمت چپ زمین کرنری را ارســال کردند و اوساگونا ضربه ســری را به توپ زد و نژادمهدی با شوتی زیبا و سر ضرب گل سوم تیمش را به ثمر رساند و بازگشت درخشانی برای ذوبآهن رقم زد.

در لحظات پایانی الغرافه فشار زیادی برای به ثمر رســاندن گل مساوی داشت اما در وقتهای تلف شده مظاهری مقابل ضربــه خطرناک طارمی ایســتادگی کرد و بدیــن ترتیــب تیم منصوریــان با یک بازگشــت بزرگ به مرحلــه گروهی لیگ قهرمانان رسید.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran